Opel Insignia przekonał do siebie już ponad 50 000 klientów. Duży odsetek nabywców nowego modelu flagowego z Rüsselsheim zamawia takie wyposażenie, jak inteligentny system pokładowej nawigacji Navi 900 IntelliLink, ergonomiczne fotele z atestem AGR czy matrycowe reflektory LED IntelliLux nowej generacji.
Na szczycie listy życzeń niemal każdego właściciela Insignii znajduje się Navi 900 IntelliLink — prawie 9 na 10 egzemplarzy zostało zamówionych z najwyższą wersją systemu multimedialnego. Opcjonalny system ze zintegrowaną nawigacją jest wyposażony w 8‑calowy kolorowy pojemnościowy ekran dotykowy. Mapy obejmują terytorium całej Europy, a informacje o lokalizacji docelowych punktów podróży można pobrać bezpośrednio do pamięci systemu, korzystając z pomocy doradcy OnStar lub aplikacji myOpel na smartfonie.
70% nowych Insignii jest zamawianych z zapewniającymi wysoki komfort ergonomicznymi przednimi fotelami z atestem AGR (Aktion Gesunder Rücken / Akcja na rzecz Zdrowych Pleców). Ogromnym zainteresowaniem klientów cieszą się też wersje nowego Opla Insignii z wyższym poziomem wyposażenia. Ponad 60 procent z ponad 50 000 nabywców Insignii zdecydowało się na bogatszą wersję, oferującą znacznie więcej elementów i funkcji niż wersja podstawowa, w przypadku której trzeba by je dodatkowo zamawiać.
Zobacz także: Skoda Octavia w naszym teście
Polecamy: Co oferuje Kia Picanto?
Nowa Insignia Grand Sport jest oferowana w cenie katalogowej od 99 900 zł, natomiast wersja kombi Sports Tourer w cenie od 103 900 zł (sugerowane ceny detaliczne wersji Enjoy z silnikiem benzynowym 1.5T o mocy 140 KM z VAT w Polsce).
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?