Zestaw wykonany ze stali nierdzewnej pozwala na regulację wysokości w zakresie od 20 do 50 mm, a także zmianę siły tłumienia
amortyzatorów. W ten sposób nabywca zmodyfikowanego zawieszenia może łatwo i szybko przystosować pojazd do eksploatacji w mieście bądź na torze wyścigowym. Zawieszenie KW umożliwia również założenie większych kół, co dodatkowo potęguje dynamicznych charakter tego modelu i predysponuje go do dynamicznej jazdy.
Producent obiecuje, iż po instalacji zestawu kierowca będzie mógł jeszcze lepiej wykorzystać potencjał sportowej Toyoty GT86, która dysponuje mocą 200 KM i momentem obrotowym 204 Nm. Auto w seryjnej specyfikacji przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,6 sekundy i rozpędza się maksymalnie do 226 km/h. Czterocylindrowemu boxerowi towarzyszy sześciobiegowa przekładnia manualna lub opcjonalnie sześciobiegowa skrzynia automatyczna. Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem mechanizmu różnicowego o ograniczonym uślizgu.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?