W obu wersjach – Furgon i Trendline – Caddy Alltrack jest oferowany z aż ośmioma silnikami do wyboru. Benzynowe jednostki napędowe mają pojemność 1,0 l, 1,2 l i 1,4 l i moc – odpowiednio – 75 kW/102 KM, 62 kW/84 KM i 92 kW/125 KM. Turbodiesel 2.0 TDI występuje w aż 4 wariantach mocy – 55 kW/75 KM, 75 kW/102 KM, 90 kW/122 KM i 110 kW/150 KM. Ponadto, klienci mają do wyboru również oszczędny silnik 1.4 TGI o mocy 81 kW/110 KM zasilany gazem ziemnym. Zależnie od rodzaju silnika można wybierać między mechanicznymi przekładniami 5- i 6-biegowymi lub 6- albo 7-stopniowymi dwusprzęgłowymi DSG.
Nowy model seryjnie jest wyposażony m.in. system „Front Assist”, który monitoruje otoczenie przed samochodem, w funkcję hamowania awaryjnego w mieście (City Emergency Braking), a także w system automatycznego hamowania po kolizji. Front Assist ostrzega kierowcę przed grożącym niebezpieczeństwem, a w wypadku zagrożenia kolizją przygotowuje pojazd do awaryjnego hamowania, wspiera działanie hamulców i jeżeli kierowca nie zareaguje, sam automatycznie inicjuje hamowanie samochodu. Z kolei system automatycznego hamowania po kolizji zmniejsza lub całkowicie eliminuje ryzyko uderzenia auta po wypadku w kolejną przeszkodę. Do zderzenia z więcej niż tylko jedną przeszkodą dochodzi aż w jednej czwartej wypadków, w których pasażerowie doznali obrażeń. Aby temu zapobiec, system automatycznego hamowania po kolizji po pierwszym zderzeniu samoczynnie uruchamia hamulce, jeśli kierowca sam nie jest w stanie tego zrobić.
Każdy Caddy Alltrack seryjnie jest również wyposażony w system stabilizacji toru jazdy ESP wraz z systemami ABS, EDS, ASR, MSR, asystentem siły hamowania i systemem stabilizacji toru jazdy przyczepy. Do wyposażenia standardowego wersji Furgon należą 4 poduszki powietrzne, natomiast osobowej odmiany Trendline – 6 poduszek powietrznych. Oferowany w ramach wyposażenia dodatkowego system ACC, który reguluje automatycznie odstęp od poprzedzającego auta – aktywny podczas jazdy z prędkościami od 0 do 160 km/h (auta z DSG) lub od 30 do 160 km/h (samochody z mechaniczną skrzynią biegów) – mierzy odległość i różnicę prędkości w stosunku do pojazdu jadącego z przodu. W autach wyposażonych w przekładnię DSG system ACC przyhamowuje pojazd np. podczas jazdy w kolumnie albo w korku, powodując nawet jego całkowite zatrzymanie.
Caddy Alltracka można także wyposażyć (opcjonalnie) w asystenta świateł drogowych „Light Assist” oraz w czujnik rozpoznawania zmęczenia kierowcy. Do egzemplarzy wyposażonych seryjnie w system radiowy „Composition Color” albo w dostępny za dopłatą system „Composition Media” lub radiowo-nawigacyjny „Discover Media” można zamówić kamerę cofania. Opcjonalny system „Park Assist” ułatwia zarówno parkowanie „w zatoczkach”, jak i prostopadle do krawędzi jezdni.
Dwie wersje silnikowe Caddy Alltracka – 2.0 TDI o mocy 90 kW/122 KM i 110 kW/150 KM – można zamówić z napędem na cztery koła 4MOTION. Napęd na cztery koła poprawia trakcję Alltracka zarówno na asfaltowych drogach, jak i poza nimi i dobrze pasuje do zewnętrznego stylu auta.
Ceny nowego Caddy Alltracka zaczynają się od 59 450 zł netto za model z nadwoziem typu furgon (73 124 zł brutto) i 76 100 zł netto za wersję osobową Trendline (93 603 zł brutto) – w obydwu przypadkach chodzi o modele z podstawowym silnikiem 1.2 TSI o mocy 84 KM.
Volkswagen Caddy Alltrack Trendline - cennik.
silnik/wersja | skrzynia biegów | cena bez VAT | cena z VAT |
1.2 TSI BMT | 5-biegowa | 76 100 zł | 93 603 zł |
1.0 TSI BMT | 5-biegowa | 80 900 zł | 99 507 zł |
1.4 TSI BMT | 6-biegowa | 83 750 zł | 103 013 zł |
1.4 TSI BMT | DSG 7-stopniowa | 89 650 zł | 110 270 zł |
2.0 TDI SCR BMT | 5-biegowa | 80 050 zł | 98 462 zł |
2.0 TDI SCR BMT | 5-biegowa | 86 450 zł | 106 334 zł |
2.0 TDI SCR BMT | DSG 6-stopniowa | 92 300 zł | 113 529 zł |
2.0 TDI SCR BMT 4Motion | 6-biegowa | 97 000 zł | 119 310 zł |
2.0 TDI SCR BMT | 6-biegowa | 95 200 zł | 117 096 zł |
2.0 TDI SCR BMT | DSG 6-stopniowa | 101 100 zł | 124 353 zł |
2.0 TDI SCR BMT 4Motion | DSG 6-stopniowa | 110 100 zł | 135 423 zł |
1.4 TGI BMT (gaz ziemny CNG) | 6-biegowa | 89 750 zł | 110 393 zł |
Volkswagen Caddy Alltrack furgon - cennik
silnik/wersja | skrzynia biegów | cena bez VAT | cena z VAT |
1.2 TSI BMT | 5-biegowa | 59 450 zł | 73 124 zł |
1.0 TSI BMT | 5-biegowa | 64 350 zł | 79 151 zł |
1.4 TSI BMT | 6-biegowa | 67 100 zł | 82 533 zł |
1.4 TSI BMT | DSG 7-stopniowa | 74 600 zł | 91 758 zł |
2.0 TDI SCR BMT | 5-biegowa | 64 250 zł | 79 028 zł |
2.0 TDI SCR BMT | 5-biegowa | 69 850 zł | 85 916 zł |
2.0 TDI SCR BMT | DSG 6-stopniowa | 77 350 zł | 95 141 zł |
2.0 TDI SCR BMT 4Motion | 6-biegowa | 81 700 zł | 100 491 zł |
2.0 TDI SCR BMT | 6-biegowa | 78 900 zł | 97 047 zł |
2.0 TDI SCR BMT | DSG 6-stopniowa | 86 400 zł | 106 272 zł |
2.0 TDI SCR BMT 4Motion | DSG 6-stopniowa | 95 900 zł | 117 957 zł |
1.4 TGI BMT (gaz ziemny CNG) | 6-biegowa | 74 400 zł | 91 512 zł |
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?