Passat Alltrack ma wygląd typowy dla SUV-ów, m.in. zmienione zderzaki w porównaniu do zderzaków klasycznej wersji Variant, wraz z licznymi elementami zarezerwowanymi dla samochodów terenowych. Alltracka wyróżniają osłony podwozia z przodu i z tyłu oraz nakładki na nadkolach i progach, a także poszerzane progi.
Prześwit auta – zwiększony o 27,5 mm w porównaniu z prześwitem wersji kombi – sprawia, że Alltrack dobrze radzi sobie również z dala od utwardzonych dróg. Zasługa w tym również terenowego trybu jazdy z odpowiednio do niego dopasowanym działaniem systemów asystujących. Dzięki temu oraz za sprawą seryjnego napędu na 4 koła 4MOTION i zwiększonego prześwitu Passat Alltrack odznacza się bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi zarówno na asfalcie, jak i na drogach nieutwardzonych. Passat Alltrack seryjnie posiada również system monitorujący otoczenie Front Assist wraz z funkcją awaryjnego hamowania.
Zobacz także: Wisła Kraków - Legia Warszawa 0:2 [ZDJĘCIA]
Nowego Passata Alltracka można dodatkowo wyposażyć w szereg innowacyjnych systemów jak na przykład: system ułatwiający wyjazd tyłem z miejsca parkingowego oraz asystent ułatwiający parkowanie z przyczepą Trailer Assist.
Ceny Passata Alltracka zaczynają się od 147 590 zł za wersję napędzaną 150-konnym silnikiem 2.0 TDI, współpracującym z 6-biegową przekładnią mechaniczną.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?