Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Każda marka ma – a przynajmniej tak się jej wydaje, że ma – przynajmniej jeden model, do którego porównuje się z innymi. W przypadku Volkswagena jest to bezapelacyjnie Golf, który ma być niczym wzorzec metra w Sèvres, punktem odniesienia dla innych. Bez wątpienia model ten pokazuje kierunek, w którym zmierza ten segment.
Dni obecnej generacji Volkswagena Golfa są policzone. Brzmi to trochę brutalnie, ale właśnie tak brutalny i bezwzględny jest rynek, który nie znosi stagnacji, szczególnie w tak popularnym segmencie aut kompaktowych. Jeśli dodatkowo weźmiemy pod uwagę fakt, że Golf jest jednym z najlepiej sprzedających się kompaktów, schyłek „siódemki” jest po prostu oczywisty. Ale czy odchodząca generacja nadal ma do zaoferowania coś ciekawego?
W Szklanej Manufakturze w Dreźnie przekazano klientowi 100-tysięcznego e-Golfa. Model wprowadzono do sprzedaży w 2014 roku jako drugi – po VW e-up! (2013 r.) – elektryczny samochód koncernu wyposażony w akumulator (tzw. BEV).
Bratobójcza walka, czy też zimna kalkulacja? Kandydatka na sukces, czy przerost formy nad treścią? Pojawienie się na rynku nowego modelu Skody wprowadziło niemałe zamieszanie do segmentu C, który do tej pory był reprezentowany przez Skodę Octavię, zaś tyły i wszystkie luki obstawiał Rapid. Wydaje się, że czeska marka chce zdominować segment aut miejskich i kompaktowych. Jak na tle Scali wypada lider tego szczebla – Golf?
Już od dawna w opisach kolejnych generacji oraz wersji Volkswagena Golfa pojawia się słowo klucz. Słowo, które określa nie tylko Golfa, ale również kolejne generacje stałych modeli w gamie niemieckiego producenta. „Ewolucja” – pod tym jednym słowem kryje się niemal cała strategia Volkswagena, która okazała się sukcesem i receptą na świetne wyniki sprzedaży. Odzwierciedleniem tego słowa wydaje się także nowa, ósma już generacja Golfa, czyli najpopularniejszego przedstawiciela segmentu C.
Golf V był bardziej komfortowy i dynamiczny niż niejeden model klasy średniej, Golf VI w teście zderzeniowym Euro NCAP zdobył maksymalną liczbę pięciu gwizdek, a Golf VII był nawet o 100 kg lżejszy niż model wcześniejszej generacji
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Średnia cena na podstawie 127 ofert:
60 613 złZakres cen: 43 000 – 82 000 zł
Średnia cena na podstawie 279 ofert:
66 041 złZakres cen: 35 200 – 159 900 zł
Średnia cena na podstawie 156 ofert:
26 267 złZakres cen: 18 900 – 45 500 zł