Pod tym szyldem oferowane jest to, na co obecnie w motoryzacji jest największe zapotrzebowanie - efektownie zaprojektowane SUV-y z mocnymi silnikami i dużą ilością elektroniki.
Zaprezentowany w kwietniu 2017 r. model VV7 jest pierwszym samochodem marki WEY. Do napędu 4,7-metrowego SUV-a zaprzęgnięto benzynowy, turbodoładowany silnik, który rozwija 235 KM i 360 Nm. Współpracuje on z dwusprzęgłową, 7-stopniową skrzynią, a siły napędowe są przenoszone na wszystkie koła. W razie potrzeby WEY VV7 przyspiesza do 100 km/h w 9,8 s i rozpędza się do 205 km/h.
Od września WEY oferuje także kompaktowego SUV-a, czyli model VV5. W tym przypadku źródłem mocy jest ten sam, dwulitrowy silnik, tyle że zdławiony do 197 KM i 355 Nm. Niższa masa sprawia, że 4,46-metrowy VV5 osiąga 100 km/h po 8,9 s.
Podobnie jak większy model ma napęd na cztery koła oraz 7-stopniową, dwusprzegłową skrzynię. Panelu wskaźników w postaci 12,3-calowego wyświetlacza oraz systemu multimedialnego z 9-calowym ekranem i wsparciem systemu Apple CarPlay nie powstydziłyby się europejskie SUV-y z półki premium.
Zobacz także: Hyundai i30 w naszym teście
Polecamy: Nowe Volvo XC60
Podczas salonu we Frankfurcie WEY zaprezentował też prototyp uterenowionego modelu XEV z efektownie unoszonymi drzwiami i opływowym nadwoziem, które nakreślono miękkimi liniami.
Producent nie ujawnił szczegółów technicznych, jednak wiadomo, że zgodnie z aktualnymi trendami XEV posiada napęd hybrydowy typu plug-in z możliwością bezprzewodowego ładowania akumulatora trakcyjnego po zaparkowaniu auta nad płytą indukcyjną, a pokładowa elektronika współpracująca z kamerą i laserowymi czujnikami odległości pozwala na jazdę w trybie półautonomicznym.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?