Zgodnie z nową strategią koncernu, Peugeot będzie wytwarzał tradycyjne pojazdy skierowane do konserwatywnych klientów. Z kolei Citroen skupi się na produkcji dwóch odrębnych linii modelowych: C oraz DS. Pojazdy należące do pierwszej z nich będą wyróżniały się przede wszystkim niską ceną, zaś auta sygnowane logo "DS" mają odznaczać się luksusowym wyposażeniem i atrakcyjną stylistyką.
Pierwszym z "tanich Citroenów" jest model C-Elysee. W przyszłości, dołączy do niego również kolejna generacja C4 Picasso, której zapowiedź stanowił prototyp o nazwie Technospace, zaprezentowany na ostatnich targach w Genewie.
Szef PSA, Philippe Varin, argumentuje zmianę strategii faktem, iż "obie marki są zbyt blisko siebie, odbierając sobie wzajemnie klientów".
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?