Zmiana strategii koncernu PSA

(pp)
Fot. Citroen
Fot. Citroen
Chcąc zwiększyć sprzedaż swoich aut, koncern PSA podjął decyzję o zróżnicowaniu oferty Peugeota oraz Citroena.
Fot. Citroen
Fot. Citroen

Zgodnie z nową strategią koncernu, Peugeot będzie wytwarzał tradycyjne pojazdy skierowane do konserwatywnych klientów. Z kolei Citroen skupi się na produkcji dwóch odrębnych linii modelowych: C oraz DS. Pojazdy należące do pierwszej z nich będą wyróżniały się przede wszystkim niską ceną, zaś auta sygnowane logo "DS" mają odznaczać się luksusowym wyposażeniem i atrakcyjną stylistyką.

Pierwszym z  "tanich Citroenów" jest model C-Elysee. W przyszłości, dołączy do niego również kolejna generacja C4 Picasso, której zapowiedź stanowił prototyp o nazwie Technospace, zaprezentowany na ostatnich targach w Genewie.

Szef PSA, Philippe Varin, argumentuje zmianę strategii faktem, iż "obie marki są zbyt blisko siebie, odbierając sobie wzajemnie klientów".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty