35-letni wówczas zawodnik zginął na strzeżonym przejeździe kolejowym w Rzezawie. Niestety, z powodu błędu obsługi, która nie opuściła szlabanu, na torach doszło do zderzenia z pociągiem, w wyniku którego kierowca poniósł śmierć.
W swojej bogatej karierze, Kulig ścigał się m.in. Fiatem 126p, Toyotą Corollą, Oplem Kadettem, Renault Clio i Megane Maxi.
Kibice zapamiętają Kuliga przede wszystkim za sprawą startów za kierownicą Focusa WRC. W latach 1997, 2000 i 2001 zdobył on tytuł rajdowego mistrza Polski, zaś sezony 1998 i 1999 kończył na drugim miejscu w klasyfikacji generalnej. Janusz Kulig świętował również sukcesy na arenie międzynarodowej. W 2002 roku był bliski zdobycia tytułu mistrza Europy. Ostatecznie zajął wówczas 2. miejsce.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?