Agencja mediowa Carat zaopiekuje się GM

(ip)
Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet
Koncern General Motors, po wnikliwej analizie działalności marketingowej na całym świecie, przekazał odpowiedzialność za globalne działania mediowe firmie Carat, będącej częścią grupy mediowo-cyfrowej Aegis Media.

W ramach umowy nowy partner przejmie odpowiedzialność za większość

Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet

operacji GM związanych z globalnym planowaniem i zakupem w mediach konsumenckich, łącznie z mediami radiowo-telewizyjnymi, cyfrowymi i społecznościowymi.

"Szukaliśmy domu mediowego, który byłby w stanie w pełni wykorzystać marketingowe okazje nadarzające się na globalnym rynku", powiedział Joel Ewanick, wiceprezes GM i dyrektor ds. marketingu globalnego. "Firma Carat dzięki innowacyjnemu podejściu jest w stanie uzyskać wysoką wartość marketingową, natomiast proponowany przez firmę model usług jest spójny ze strategią rynkową naszych regionalnych i światowych marek. Z pomocą firmy Carat stworzymy silne partnerstwa mediowe i uzyskamy dużą wydajność na całym świecie".

Firma Carat niezwłocznie rozpocznie przejmowanie odpowiedzialności za działania mediowe koncernu GM na większości światowych rynków z wyjątkiem Chin, Indii i Brazylii, gdzie działania te będą nadzorowane przez agencje odpowiedzialne wyłącznie za te kraje.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty