Motor ten będzie pierwszym z nowej rodziny jednostek SIDI wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa i doładowanie. Dodatkowo, będą one wykonane z lekkich materiałów, jak np. aluminium, zaś ich konstrukcja pozwoli na zmniejsze tarcia pomiędzy ruchomymi elementami.
Podstawowa wersja tej jednostki o nazwie Eco Turbo, będzie generowała 170 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Topowa odmiana tego silnika ma zapewniać 200 KM i ponad 300 Nm.
Zdaniem producenta, zużycie paliwa zmniejszyło się o 13% w stosunku do jednostek o podobnych parametrach. Szczegóły dotyczące spalania będą jednak ujawnione dopiero przy okazji premiery kabrioletu Cascada.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?