508 RXH i HX1 - premiery Peugeota z Frankfurtu

(red) źródło: Mototarget
Na 64. targi IAA we Frankfurcie Peugeot przygotował dwie światowe premiery: hybrydowego diesla 508 RXH oraz wielozadaniowy pojazd koncepcyjny HX1.

Fot. Mototarget
Fot. Mototarget


Peugeot 508 RXH

Peugeot 508 RXH to połączenie dużych wymiarów nadwozia, ciekawego stylu i wyjątkowej technologii hybrydowej, łączącej silnik wysokoprężny i elektryczny oraz bogatego wyposażeniowa. Znakiem rozpoznawczym modelu jest charakterystyczna przednia część nadwozia, którą podkreślają poszerzone nadkola, wyjątkowe światła do jazdy dziennej oraz nowy kolor karoserii. Wnętrze modelu 508 RXH łączy w sobie harmonijnie dobrane kolory oraz naturalne materiały.

Fot. Mototarget
Fot. Mototarget

Peugeot 508 RXH jest drugą, po modelu HYbrid4 3008, konstrukcją firmy, która demonstruje zalety technologii HYbrid4, będącej połączeniem jednostki wysokoprężnej i silnika elektrycznego. Dzięki łącznej mocy 200 KM wytwarzanej przez jednostkę 2.0 HDi oraz silnik elektryczny umieszczony przy tylnej osi, 508 RXH zapewnia nowe doświadczenia podczas jazdy, oddając użytkownikowi do dyspozycji cztery tryby pracy układu HYbrid4 (Automatyczny, "Zero Emissions Vehicle", Sport i 4WD). Wszystko to przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 4,0 litrów na 100 kilometrów oraz emisji CO2 wynoszącej 109 g/km. Wstępne rezerwacje na ten model przyjmowane były już podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie.

**CZYTAJ TAKŻE

Peugeot RCZPeugeot 508

**


Fot. Mototarget
Fot. Mototarget


Peugeot HX1

Debiutujący we Frankfurcie model HX1 to pojazd koncepcyjny o niekonwencjonalnej stylistyce nadwozia i wnętrzu, w którym zasiądzie nawet sześć osób. Auto łączy w sobie wytrzymałą konstrukcję, nową tożsamość stylistyczną marki i wysoką wydajność aerodynamiczną, a także zapewnia pasażerom siedzącym w futurystycznej kabinie wyjątkowe wrażenia z jazdy.

Sercem projektu jest rozbudowany system pozwalający na adaptację pojazdu do określonych potrzeb. HX1 może przejść metamorfozę, aby dostosować się

Fot. Mototarget
Fot. Mototarget

do środowiska jazdy, warunków drogowych oraz wymagań pasażerów. Do wnętrza prowadzą dwie pary drzwi otwieranych w przeciwną stronę. Kabina oferuje pasażerom dużą przestrzeń oraz innowacyjną koncepcję modularną z układem siedzeń "4+2".

Za sprawą łącznej mocy 299 KM osiąganej z 2.2-litrowej jednostki wysokoprężnej HDi napędzającej przednie koła oraz silnika elektrycznego zintegrowanego z tylną osią, hybrydowy układ napędowy zapewnia napęd na cztery koła, w pełni elektryczny tryb jazdy oraz zwiększony zasięg do 30 kilometrów jazdy wyłącznie na akumulatorach, dzięki funkcji ładowania z gniazdka typu "plug in". Jak podaje producent, średnie zużycie paliwa wynosi 3,2 l/100 km.

Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Weź udział w akcji serwisu
motofakty.pl: "Chcemy Taniego Paliwa" - podpisz petycję do rządu
od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty