W konstrukcji modelu SLS AMG przygotowanego przez firmę Brabus
zastosowano specjalną jednostkę sterującą pracą silnika, która zmienia ustawienia zapłonu i wtrysku, a także sportowy układ wydechowy z czterema końcówkami (lżejszy od seryjnego o 40%).
**CZYTAJ TAKŻE
Brabus 800 E V12 CabrioMercedesy Klasy E i S z pakietem od Brabusa**
Modyfikacje objęły też zawieszenie. Zastosowano regulowany sportowy system firmy Bilstein, który obniża samochód nawet o 40 mm. Kierowca musi jedynie nacisnąć odpowiedni przycisk na desce rozdzielczej. Jest również możliwość automatycznego uniesienia przodu pojazdu (o 50 mm), na przykład przed wjazdem na krawężnik. Producent nie zaleca jednak pokonywania dużych podjazdów. Łatwo wtedy uszkodzić 20-calowe obręcze z oponami 275/30 ZR 20 montowane z przodu i 21-calowe koła z oponami 295/25 ZR 21 z tyłu.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?