Premiera tego auta miała miejsce na torze Autodromo Vallelunga. Drogowa wersja na pierwszy rzut oka wygląda niemal identycznie, jak jego wyścigowa odmiana. Poszerzone nadwozie zostało wyposażone w nową maskę z otworami wentylacyjnymi i przedni zderzak skrywający potężny intercooler. Z tyłu uwagę przykuwa nowy zderzak i centralnie umieszczone końcówki układu wydechowego.
**CZYTAJ TAKŻE
Abarth Punto w wersji esseesseJesienna wyprzedaż w salonach Abartha**
Seryjna jednostka napędowa Abartha 500 o pojemności 1.4-litra pozostała niezmieniona. W wersji wyścigowej auto legitymuje się mocą 360 KM. Jednak w przypadku drogowej wersji kierowca będzie miał do dyspozycji o 60 KM mniej.
Tak dużą wartość udało się uzyskać, dzięki nowemu układowi wydechowemu, sportowemu katalizatorowi, większej turbosprężarce oraz zmianom w oprogramowaniu silnika.
We wnętrzu największą zmianą jest zastąpienie tylnej kanapy pałąkami bezpieczeństwa (tzw. roll bar). Deska rozdzielcza została obszyta zamszem, zaś szkielet foteli wykonano z włókna węglowego.
Abarth 500 Cinquone Stradale waży 1000 kg, czyli o 100 więcej niż odmiana wyścigowa.
Ceny tej wyjątkowej "pięćsetki" nie zostały jeszcze podane.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?