Acura stara się podgrzać atmosferę przed wprowadzeniem najnowszej odsłony
modelu NSX, którego poprzednik stał się legendą. Bloki reklamowe w przerwach transmisji Super Bowl wypełnione są po brzegi naprawdę fajnymi reklamami, dla potrzeb których powołano nie tylko niezliczone rzesze "kreatywnych", ale również zarezerwowano spore budżety. W spocie Acury pojawia się znany komik, prywatnie entuzjasta Porsche, Jerry Seinfeld i fan motoryzacji, a także gospodarz talk-show, Jay Leno.
Acura NSX miała swoją premierę na targach w Detroit. Projekt będzie rozwijany przez dział badań i rozwoju Hondy w Ameryce. Linie produkcyjne zostaną zlokalizowane w Ohio.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?