Wiadomo, że Caterham AeroSeven wyposażony zostanie w system kontroli trakcji. Kierowca jednak będzie miał możliwość sterowania systemem z możliwością całkowitego wyłączenia.
Nadwozie auta zbudowane zostanie z włókna węglowego, a wiele rozwiązań technologicznych ma być zaczerpnięte z wyścigów. Nie zabraknie także zaawansowanego systemu graficznych informacji Graphical Display Unit (GDU).
Zgodnie z zapewnieniami producenta, przyspieszenie do „setki" ma zajmować mniej niż 4 sekundy, a pod maską auta znajdować się będzie wysokoobrotowa jednostka o pojemności 2.0, która jest w stanie generować 240 KM. Jak poinformowano, napęd przekazywany będzie na tylną oś za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej.
Caterham nad produkcyjną wersją modelu ma pracować wspólnie z Renault, a efekty ich pracy maja zostać zaprezentowane dopiero w 2016 roku.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?