Rzeczywiste zużycie paliwa odbiega od danych deklarowanych przez Suzuki. Jednocześnie producent zaznacza, że oficjalne wartości wciąż mieszczą się w przyjętych tolerancjach.
Różnice w wynikach nie wynikają z wyposażania aut w nielegalne urządzenia, tylko złego sposobu przeprowadzania testów. Zamiast podać wartość uzyskaną podczas jazdy, obliczano ją na podstawie rezultatów otrzymanych podczas badań w tunelu aerodynamicznym.
Sprawa dotyczy takich modeli jak Alto, Alto Lapin, Wagon R, Hustler, Spacia, Every, Carry, Jimny, Solio, Ignis, Baleno, SX4 S-Cross, Swift, Escudo 2.4, Escudo i Jimny Sierra.**
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?