Akcja serwisowa BMW
BMW powiadomiło Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki BMW, modele: 1 (F52), 5 (G30), 5 TOUR (G31), 7 (G11) i M5 (F90), wyprodukowanych w Niemczech, do ładunków generatora gazu czołowych poduszek powietrznych mogła dostać się wilgoć w procesie produkcji generatora. Zawilgocenie ładunku może sprawić, że w przypadku zadziałania poduszki powietrznej, we wnętrzu generatora gazu powstanie zbyt wysokie ciśnienie, wskutek czego nastąpi odpadnięcie tzw. zespołu zapłonowego. W takim przypadku poduszka może zadziałać nieprawidłowo lub wcale. Wskutek tego oraz odłączenia się elementów generatora gazowego, występuje podwyższone ryzyko odniesienia obrażeń przez osoby w pojeździe.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 63 pojazdy. Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu przeprowadzenia stosownej naprawy.
Kłopoty Hyundaia
W samochodach marki Hyundai, modele: i30(FD) oraz ELANTRA(HD), wyprodukowanych w Korei Południowej, może dochodzić do zwarcia elektrycznego w obwodzie zasilania modułu sterowania układem ABS/ESC i jego usterki, co zwiększa ryzyko kolizji.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 5 912 pojazdów. Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Hyundai w celu przeprowadzenia stosownej naprawy.
Zobacz także: Nie pamiętasz o tej zasadzie? Możesz zapłacić 500 zł
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?