Taka pozycja w kalendarzu imprez w branży gwarantuje prezentację jeszcze
większej liczby premier na skalę europejską, ale także światową, jak również szereg innowacji dotyczących tematu wokół samochodów i nowości dotyczących tematyki car audio.
Idea targów AMI w cyklu dwuletnim wprowadzona została w roku 2010. Volker Lange, Prezydent Międzynarodowego Związku Producentów Samochodów, nie tylko popiera tą koncepcję, ale wyraźnie dostrzega jej atuty: "Już dziś obserwujemy duże zainteresowanie tymi targami wśród producentów samochodów osobowych. Ci wystawcy, którzy nie byli obecni na targach AMI w roku 2010, zapowiedzieli swoją obecność podczas przyszłorocznej edycji. Te firmy, które były obecne w poprzednich latach już teraz zarezerwowały duże powierzchnie wystawiennicze i planują zaprezentować gościom targowym swoje produkty I usługi oraz premiery nowych modeli."
Martin Buhl-Wagner, dyrektor zarządzający Targów Lipskich GmbH, podkreśla, że targi AMI jeszcze nigdy nie miały tak silnej pozycji na rynku. Wraz z ukierunkowaniem swojej ekspansji na rynki zagraniczne, nie utraciły silnej pozycji na rynku niemieckim oraz europejskim, pozostają także jedną z najpopularniejszych imprez targowych wśród publiczności. "AMI są targami, które można przeżyć z bliska" - mówi dyrektor Buhl-Wagner. "To targi stworzone dla odwiedzających - liczne jazdy próbne, wymyślne tory przeszkód, testy, pokazy i treningi bezpiecznej jazdy oraz możliwość otrzymania porady przy stoiskach wystawców. To wszystko gwarantujemy naszym odwiedzającym." Wraz z przyrostem planowanych premier europejskich I światowych, targi AMI, stają się bardziej atrakcyjne dla mediów. Podczas Dnia Prasowego 1 czerwca 2012 r. wszyscy dziennikarze będą mieli możliwość wzięcia udziału w licznych prezentacjach premier, konferencjach prasowych oraz testach I pokazach specjalnych.
Wiodąca pozycja na rynku środkowoeuropejskim targów AMI możliwa jest nie tylko dzięki prezentacji tego, co ważne dla branży motoryzacyjnej, ale również poprzez skoncentrowanie się nad przyszłością tej gałęzi przemysłu. Przyszłość i innowacje zajmują dużo miejsca na stoiskach wystawowych oraz w programie ramowym targów. Podczas przyszłorocznej edycji targi Auto Mobil International znacznie poszerzą swoją ofertę w zakresie alternatywnych rodzajów napędów i przyjaznych środowisku technologii motoryzacyjnych. Świadczyć mają o tym np. planowane podczas AMI obszerne prezentacje na takie tematy jak gaz ziemny i LPG oraz "Lekcja oszczędnej jazdy AMI", której celem jest podniesienie świadomości ekologicznej kierowców i zwrócenie ich uwagi na koszty związane z użytkowaniem pojazdu. Zaprezentowana zostanie cała paleta przyjaznych środowisku technologii - od gazu ziemnego i gazu płynnego, przez napędy hybrydowe i wodorowe, najbardziej oszczędne silniki Diesla, aż po napędy bioetanolowe.
Obok oferty, którą zaprezentują producenci samochodów osobowych, na targach AMI pojawi się również całe spektrum produktów i usług, których nie może zabraknąć, prezentując tematykę samochodową: Pojazdy transportowe i lekkie samochody użytkowe, personalizacja, uszlachetnianie, części, akcesoria, pielęgnacja, jak również wszelakie usługi, bez których nie ma mowy o sprawnym samochodzie.
Wzorem lat ubiegłych również tegoroczna edycja targów AMI ma być adresowana głównie do klientów indywidualnych i stanowić ważne źródło zachęt dla nabywców aut i akcesoriów motoryzacyjnych. Także w 2012 roku odwiedzający targi będą mieli wiele możliwości aktywnego uczestnictwa w imprezie i samodzielnego przetestowania aut. Centralnym punktem programu pozostanie szeroka oferta jazd próbnych ponad 100 modelami światowych marek.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?