Potencjał portali społecznościowych już dawno został dostrzeżony przez specjalistów od marketingu, którzy za ich pośrednictwem starają się wypromować swoją markę. Nie inaczej jest z firmami motoryzacyjnymi, które wykorzystują tego typu serwisy do kontaktu ze swoimi fanami.
To właśnie z okazji osiągnięcia liczby 1 miliona fanów na portalu Facebook, Aston Martin zdecydował się na stworzenie specjalnej edycji swojego modelu DB9, oznaczonej nazwą 1M. Auto wyróżnia się przede wszystkim białą grafiką na nadwoziu, a także atrapą chłodnicy wraz z bocznymi wlotami powietrza, które również pokryto lakierem w tym kolorze. Z kolei karoseria została pomalowana na niebiesko. W kabinie pasażerskiej odnajdziemy natomiast skórzaną tapicerkę. Całość dopełniają 20-calowe obręcze Silver Diamond.
Przypomnijmy, że model DB9 zostanie wkrótce zastąpiony przez Vanquisha. Auto pojawi się na rynku na przełomie 2012 i 2013 roku.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?