Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 36758 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Aktualności / Informacje

Audi A8. Start produkcji w Neckarsulm

Data publikacji: Autor: (ip)

„Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm, ale też dla całego naszego przedsiębiorstwa” – mówi prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Audi A8 produkowane jest w Neckarsulm od roku 1994, czyli od chwili wprowadzenia tego modelu na rynek / Fot. Audi W fabryce w Neckarsulm, Audi oficjalnie uruchomiło nowe hale produkcyjne modelu Audi A8. To milowy krok w strategii rozwoju tej filii koncernu. Taśma produkcyjna Audi A8 ruszyła po wciśnięciu symbolicznego guzika.

„Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm, ale też dla całego naszego przedsiębiorstwa” – mówi prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Audi A8 produkowane jest w Neckarsulm od roku 1994, czyli od chwili wprowadzenia tego modelu na rynek / Fot. Audi „Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm, ale też dla całego naszego przedsiębiorstwa” – mówi prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Audi A8 produkowane jest w Neckarsulm od roku 1994, czyli od chwili wprowadzenia tego modelu na rynek.

Od uroczystości położenia kamienia węgielnego pod nowe hale częściowego montażu i produkcji karoserii Audi A8 minęło 17 miesięcy. Szczególnym wyzwaniem dla budowlańców było postawienie wydziału produkcji karoserii. Nad stacją przeładunkową w północnej części terenu zakładów zbudowano dach, a całą operację prowadzono bez przerywania pracy stacji. Bywały chwile, gdy równocześnie pracowało tam aż 17 żurawi budowlanych, w tym dwa z serii największych w Europie kratownicowych żurawi gąsienicowych o udźwigu 600 ton. Helmut Stettner, dyrektor fabryki Audi w Neckarsulm, mówi: „Tego typu inwestycje strukturalne strategicznie rozwijają nasz zakład i przygotowują go na przyszłe wyzwania.”

Redakcja poleca:

- Fiat Tipo. Test oszczędnej wersji 1.6 MultiJet
- Ergonomia wnętrza. Od niego zależy bezpieczeństwo!

- Spektakularny sukces nowego modelu. Kolejki w salonach!

By móc wybudować nowe hale produkcyjne, Audi przesunęło granice terenu fabryki i włączyło w nie dawny zakład budowlany. Dzięki zastosowaniu szeregu innowacji technicznych i zaawansowanej ergonomii, będzie można tu prowadzić bardzo wydajną, a jednocześnie elastyczną produkcję. Dla przykładu: poszczególne stanowiska poruszającej się taśmy montażowej, na której podwieszane są samochody, można obniżać, podwyższać i obracać, tak by pracownicy mogli wykonywać swe czynności bez konieczności nadwyrężania kręgosłupa.

Nowe hale produkcyjne umacniają pozycję fabryki w Neckarsulm w segmencie samochodów luksusowych. Norbert Rank, przewodniczący Rady Zakładowej zakładów w Neckarsulm, podkreśla: „Produkcja luksusowych modeli daje zatrudnienie wielu ludziom. Naturalnie bardzo nas to cieszy. Dla Rady Zakładowej bowiem, jako reprezentanta załogi, obok dobrych warunków pracy, stabilność zatrudnienia jest kwestią najważniejszą.” 

„Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm, ale też dla całego naszego przedsiębiorstwa” – mówi prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Audi A8 produkowane jest w Neckarsulm od roku 1994, czyli od chwili wprowadzenia tego modelu na rynek / Fot. Audi

„Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm, ale też dla całego naszego przedsiębiorstwa” – mówi prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Audi A8 produkowane jest w Neckarsulm od roku 1994, czyli od chwili wprowadzenia tego modelu na rynek / Fot. Audi

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • polik (gość)

    Niemcy jak zawsze potrafią a my Polacy co? Nie mamy nawet jednej własnej marki i fabryki samochodów osobowych na masową skalę a to ożywiłoby przemysł i gopodarkę i dochody dało by budżetowi, pytanie czy na zawsze ma tak zostać?

  • Mat (gość)

    Na pierwszym i szóstym zdjęciu to nie jest A ósemka, tylko jakaś A6, w dodatku dziwna - biedna wersja, bez świateł przeciwmgielnych, z zaślepkami.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Audi A8 dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Audi A8 opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Audi A8 Cena

Części dla marki Audi

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

680 zł