Audi. Elektryczna ofensywa

(mm/ip)
Począwszy od roku 2018, Audi Brussels będzie jedyną fabryką produkującą pierwszego, w pełni elektrycznego SUV-a spod znaku czterech pierścieni, przeznaczonego na rynki całego świata. Pojazd studyjny Audi e-tron quattro concept, zaprezentowany na Międzynarodowej Wystawie Motoryzacyjnej IAA 2015, ukazuje wyraźnie, jak będzie wyglądał samochód produkcji seryjnej / Fot. Audi
Począwszy od roku 2018, Audi Brussels będzie jedyną fabryką produkującą pierwszego, w pełni elektrycznego SUV-a spod znaku czterech pierścieni, przeznaczonego na rynki całego świata. Pojazd studyjny Audi e-tron quattro concept, zaprezentowany na Międzynarodowej Wystawie Motoryzacyjnej IAA 2015, ukazuje wyraźnie, jak będzie wyglądał samochód produkcji seryjnej / Fot. Audi
Audi w 2018 roku w Brukseli rozpocznie seryjną produkcję SUV-a napędzanego wyłącznie energią elektryczną. Marka wprowadza także zmiany w fabrykach.
Począwszy od roku 2018, Audi Brussels będzie jedyną fabryką produkującą pierwszego, w pełni elektrycznego SUV-a spod znaku czterech pierścieni, przeznaczonego
Począwszy od roku 2018, Audi Brussels będzie jedyną fabryką produkującą pierwszego, w pełni elektrycznego SUV-a spod znaku czterech pierścieni, przeznaczonego na rynki całego świata. Pojazd studyjny Audi e-tron quattro concept, zaprezentowany na Międzynarodowej Wystawie Motoryzacyjnej IAA 2015, ukazuje wyraźnie, jak będzie wyglądał samochód produkcji seryjnej / Fot. Audi

Począwszy od roku 2018, Audi Brussels będzie jedyną fabryką produkującą pierwszego, w pełni elektrycznego SUV-a spod znaku czterech pierścieni, przeznaczonego na rynki całego świata. Pojazd studyjny Audi e-tron quattro concept, zaprezentowany na Międzynarodowej Wystawie Motoryzacyjnej IAA 2015, ukazuje wyraźnie, jak będzie wyglądał samochód produkcji seryjnej.

Sportowy, elektryczny SUV, zajmie w gamie modelowej Audi miejsce między Q7, a Q5. Jego zasięg ma wynosić ponad 500 km. 

Zakłady w Brukseli będą też prowadzić własną produkcję akumulatorów. Stają się tym samym kluczową w Grupie Volkswagen fabryką wdrażającą założenia mobilności elektrycznej.

W ramach działań restrukturyzacyjnych zmienią się również miejsca wytwarzania znanych już modeli Audi. Produkowane dotąd w Brukseli Audi A1 będzie w przyszłości składane w hiszpańskich zakładach Seata w Martorell, a Audi Hungaria w Győr przejmie produkcję Audi Q3, wytwarzanego dotychczas w Hiszpanii. W węgierskiej fabryce produkowane są w tej chwili cztery inne modele Audi: Audi A3 Limousine, Audi A3 Cabriolet, Audi TT Coupé i Audi TT Roadster.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty