Najważniejszą atrakcją przygotowaną przez firmę z Ingolstadt mają być trzy modele stworzone na bazie Q3. Będą to Q3 red track,
Q3 jinlong yufeng oraz RS Q3 concept. Każdy z samochodów jest inny i projektowany by sprostać różnorodnym oczekiwaniom. Moc silników tych aut wahać się będzie w przedziale od 310 do 360 KM, w zależności od wersji.
Audi Q3 red track zostało stworzone z myślą o fanach sportów zimowych. Samochód wyposażono dodatkowo w dwie pary nart Audi-Ski z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym. Dodatkowym wyposażeniem będą dwie latarki z grzejnikami promiennikowymi oraz termos. Ciekawostką są wbudowane w wykładzinę bagażnika poduszki do siedzenia, które będzie można podgrzać. Auto jak sama nazwa wskazuje, polakierowane jest na czerwono. Dodatkowo zastosowano złote cząsteczki z efektem perłowym, co nadaje nadwoziui interesujący wygląd. Elementy montowane na karoserii pokryte są szarym, matowym lakierem kwarcowym. Producent zapowiada ich rychłe wprowadzenie do oferty akcesoriów. Dla fanów nocnej jazdy terenowej, w relingach dachowych zamontowano reflektory diodowe wspomagające reflektory ksenonowe. Wnętrze zdominowane jest przez czerń z akcentami czerwieni. Pod maską Q3 red track znajduje się jednostka TFSI o pojemność 2,5 litra dysponująca mocą 340 KM i momentem obrotowym 450 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,4 s. Moc przekazywana jest za pomocą siedmiobiegowej przekładni S tronic.
Q3 jinlong yufeng oraz RS Q3 concept debiutowały kilka tygodni temu na targach Auto China w Pekinie. Pierwsza wersja to auto z żółtym kolorem nadwozia oraz żółtym wnętrzem. Wyposażone jest także w 2,5 litrowy silnik TFSI, który dostarcza 310 KM. Zdecydowanie silniejszy jest model RS Q3 concept. Samochód wyposażony jest w ten sam silnik, co wersja jinlong yufeng, jednak dysponuje 50 KM więcej. Karoseria jest poszerzona oraz obniżona. Elementy obudowy nadwozia wykonano z tworzywa sztucznego, wzmocnionego włóknem węglowym polakierowanym częściowo na niebiesko i częściowo na czarno.
Na stoisku Audi ciekawostką ma być e-bike. Nie jest to zwykły rower ze wspomaganiem elektrycznym. Firma opisuje go jako „high-endowy rower z przeznaczeniem dla sportu, zabawy i akrobacji. Już na pierwszy rzut oka rower sprawia wrażenie pojazdu futurystycznego. Posiada 26 calowe koła o ciekawym wzorze. Rama wykonana została z karbonu i waży jedynie 1600 gramów. Łańcuch przekazuje napęd na tylne koło. Napęd elektryczny składa się ze stale włączonego silnika synchronicznego. Maksymalny moment obrotowy wynosi 250 Nm, zaś silnik generuje moc 2,3 kW. To najwyższa wartość w klasie rowerów elektrycznych. Cały pojazd waży 21 kg. Akumulator litowo-jonowy ukryto w ramie, a jego pełne naładowanie zajmuje 2,5 godziny. Użytkownik ma do wyboru 5 trybów jazdy.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?