Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Audi przyszłości

Data publikacji: Autor: (mp)

 Pod hasłem "Audi 2010 - przyszłość limuzyny" w tworzeniu przyszłego wizerunku niemieckiego producenta rywalizowali ze sobą młodzi styliści i studenci marketingu. Konkurs zorganizowała firma Audi we współpracy z „Art Center College of Design“.

 

Do walki o zwycięstwo stanęło 20 studentów stylistyki transportu, reklamy i studium filmowego z „Art Center College of Design“. Mieli oni opracować strategie stylistyczne i marketingowe dla luksusowego samochodu Audi przyszłego dziesięciolecia.

 

 Uczestnikom konkursu podzielonym na multidyscyplinarne zespoły, postawiono konkretne wymagania. Auto przez nich tworzone miało oferować miejsce dla czterech dorosłych osób, mieścić się w amerykańskim segmencie samochodów kompaktowych, oraz stanowić kontynuację aktualnej linii proponowanej przez Audi.

 

W kategorii stylistyki największe uznanie zdobył projekt południowokoreańskiego studenta Donga Parka. Zaproponował on m.in. fotele w formie wiązań snowbordowych. Najlepszą zintegrowaną kampanię komunikacyjną z reklamą telewizyjną, drukowaną i materiałami promocyjnymi przygotował Egipcjanin Kareem Bahbah.

 

Obaj studenci otrzymali w nagrodę możliwość odbycia praktyk w renomowanych firmach.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości