Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. W Polsce od 390 900 zł

(mm/ip)
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom na początku września 2016 roku. Fot. Audi
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom na początku września 2016 roku. Fot. Audi
Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom na początku września 2016 roku.
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro

Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom na początku września 2016 roku.

Fot. Audi

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro to pierwsza na świecie hybryda typu plug-in z silnikiem wysokoprężnym V6 TDI i napędem na cztery koła quattro. Samochód ten od 0 do 100 km/h rozpędza się w 6,2 sekundy, a w cyklu NEDC zużywa 1,8 litra oleju napędowego. Jego litowo-jonowy akumulator o pojemności 17,3 kWh, można ładować korzystając z konwencjonalnego gniazdka elektrycznego. Zasięg, który zapewnia tryb jazdy elektrycznej tego SUV-a, w dużej mierze pokrywa zapotrzebowanie codziennego użytku.

Model ten posiada bogate wyposażenie seryjne. Obejmuje ono m.in.: reflektory w technice LED, ładowarkę e-tron wyposażoną we wtyczki dopasowane do gniazdek w gospodarstwach domowych i przemysłowych oraz specjalny wyświetlacz graficzny. Dzięki nowej, dwufazowej technice ładowania, pełne ładowanie z wykorzystaniem gniazdka przemysłowego o mocy 7,2 kW trwa około dwóch i pół godziny.

Do wyposażenia seryjnego należy też nawigacja MMI Navigation plus z polem dotykowym MMI all-in-touch oraz Audi virtual cockpit. Wbudowany wyświetlacz TFT wyświetla m.in. miernik przepływu energii systemu plug-in, czy zasięg i stan ładowania akumulatora wysokonapięciowego.

Z myślą o tym właśnie pojeździe, stworzono standardowy system zarządzania temperaturą ze zintegrowaną pompą ciepła. Audi jest pierwszym na świecie producentem wdrażającym tą technikę. Moduł Audi connect umożliwia połączenie pojazdu z internetem z wykorzystaniem standardu szybkiej transmisji danych LTE. Nowym rozwiązaniem dostępnym w wyposażeniu standardowym, są usługi „Audi connect e-tron“. Za pomocą aplikacji Audi MMI connect App na swoim smartfonie, można sterować procesem ładowania i klimatyzacją, sprawdzić stan akumulatora oraz uzyskać informacje na temat wcześniejszych podróży.


od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty