Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. W Polsce od 390 900 zł

(mm/ip)
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom na początku września 2016 roku. Fot. Audi
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom na początku września 2016 roku. Fot. Audi
Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom na początku września 2016 roku.
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro

Od początku czerwca klienci w Polsce mogą składać zamówienia na Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom na początku września 2016 roku.

Fot. Audi

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro to pierwsza na świecie hybryda typu plug-in z silnikiem wysokoprężnym V6 TDI i napędem na cztery koła quattro. Samochód ten od 0 do 100 km/h rozpędza się w 6,2 sekundy, a w cyklu NEDC zużywa 1,8 litra oleju napędowego. Jego litowo-jonowy akumulator o pojemności 17,3 kWh, można ładować korzystając z konwencjonalnego gniazdka elektrycznego. Zasięg, który zapewnia tryb jazdy elektrycznej tego SUV-a, w dużej mierze pokrywa zapotrzebowanie codziennego użytku.

Model ten posiada bogate wyposażenie seryjne. Obejmuje ono m.in.: reflektory w technice LED, ładowarkę e-tron wyposażoną we wtyczki dopasowane do gniazdek w gospodarstwach domowych i przemysłowych oraz specjalny wyświetlacz graficzny. Dzięki nowej, dwufazowej technice ładowania, pełne ładowanie z wykorzystaniem gniazdka przemysłowego o mocy 7,2 kW trwa około dwóch i pół godziny.

Do wyposażenia seryjnego należy też nawigacja MMI Navigation plus z polem dotykowym MMI all-in-touch oraz Audi virtual cockpit. Wbudowany wyświetlacz TFT wyświetla m.in. miernik przepływu energii systemu plug-in, czy zasięg i stan ładowania akumulatora wysokonapięciowego.

Z myślą o tym właśnie pojeździe, stworzono standardowy system zarządzania temperaturą ze zintegrowaną pompą ciepła. Audi jest pierwszym na świecie producentem wdrażającym tą technikę. Moduł Audi connect umożliwia połączenie pojazdu z internetem z wykorzystaniem standardu szybkiej transmisji danych LTE. Nowym rozwiązaniem dostępnym w wyposażeniu standardowym, są usługi „Audi connect e-tron“. Za pomocą aplikacji Audi MMI connect App na swoim smartfonie, można sterować procesem ładowania i klimatyzacją, sprawdzić stan akumulatora oraz uzyskać informacje na temat wcześniejszych podróży.


od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty