Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Audi RS3 2.5 TFSI. Kompaktowy supersamochód

(łs)
Audi RS3 Sportowy filtr powietrza, większy intercooler, akcesoryjny układ wydechowy oraz elektronika przygotowana przez PP-Performance zamieniła fabryczne 340 KM i 450 Nm w niebagatelne 450 KM i 600 Nm.Wzmocnione Audi RS3 przyspiesza do „setki” w niecałe cztery sekundy. Prędkość maksymalna sięga 310 km/h.Fot. fostla.de
Audi RS3 Sportowy filtr powietrza, większy intercooler, akcesoryjny układ wydechowy oraz elektronika przygotowana przez PP-Performance zamieniła fabryczne 340 KM i 450 Nm w niebagatelne 450 KM i 600 Nm.Wzmocnione Audi RS3 przyspiesza do „setki” w niecałe cztery sekundy. Prędkość maksymalna sięga 310 km/h.Fot. fostla.de
W ofercie Audi znajduje się już nowe RS3. Mimo tego starsza generacja kompaktowego sportowca wciąż zasługuje na uznanie.
Audi RS3 Sportowy filtr powietrza, większy intercooler, akcesoryjny układ wydechowy oraz elektronika przygotowana przez PP-Performance zamieniła fabryczne
Audi RS3

Sportowy filtr powietrza, większy intercooler, akcesoryjny układ wydechowy oraz elektronika przygotowana przez PP-Performance zamieniła fabryczne 340 KM i 450 Nm w niebagatelne 450 KM i 600 Nm.
Wzmocnione Audi RS3 przyspiesza do „setki” w niecałe cztery sekundy. Prędkość maksymalna sięga 310 km/h.

Fot. fostla.de

RS3 jest niepozornym, ale bardzo szybkim samochodem. Co równie ważne, pięciocylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2,5 litra jest świetnym materiałem do tuningu.

Za poprawianie jednego RS3 zabrała się Fostla. Karoseria została oklejona folią w wyrazistych kolorach.

Audi RS3 Sportowy filtr powietrza, większy intercooler, akcesoryjny układ wydechowy oraz elektronika przygotowana przez PP-Performance zamieniła fabryczne
Audi RS3

Sportowy filtr powietrza, większy intercooler, akcesoryjny układ wydechowy oraz elektronika przygotowana przez PP-Performance zamieniła fabryczne 340 KM i 450 Nm w niebagatelne 450 KM i 600 Nm.
Wzmocnione Audi RS3 przyspiesza do „setki” w niecałe cztery sekundy. Prędkość maksymalna sięga 310 km/h.

Fot. fostla.de

Największych zmian dokonano pod maską. Sportowy filtr powietrza, większy intercooler, akcesoryjny układ wydechowy oraz elektronika przygotowana przez PP-Performance zamieniła fabryczne 340 KM i 450 Nm w niebagatelne 450 KM i 600 Nm.
Wzmocnione Audi RS3 przyspiesza do „setki” w niecałe cztery sekundy. Prędkość maksymalna sięga 310 km/h.

Zobacz też:  Historia jak z Hollywood. Uchodźca z Syrii poznał Cristiano Ronaldo!

Na podrasowanie silnika trzeba przeznaczyć 7900 euro. Rozsądnie, biorąc pod uwagę, że w zamian otrzymujemy osiągi na miarę supersamochodu.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty