Audi RS3. 400 KM mocy i tryb driftu

Mariusz Michalak
Audi RS 3 Nowe Audi RS3 oferowane będzie w dwóch wersjach nadwoziowych – RS3 Sportback i RS3 sedan. Nie będzie wersji hybrydowej czy diesla - tylko wariant benzynowy. Fot. Audi
Audi RS 3 Nowe Audi RS3 oferowane będzie w dwóch wersjach nadwoziowych – RS3 Sportback i RS3 sedan. Nie będzie wersji hybrydowej czy diesla - tylko wariant benzynowy. Fot. Audi
Nowe Audi RS3 oferowane będzie w dwóch wersjach nadwoziowych – RS3 Sportback i RS3 sedan. Nie będzie wersji hybrydowej czy diesla - tylko wariant benzynowy.

Moc 400 KM i aż 500 Nm momentu obrotowego. A to wszystko z pięciocylindrowego silnika o pojemności 2,5 l.  Jak to przekłada się na osiągi? Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 3,8 s, a prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.

Zrezygnowano z mechanizmu różnicowego tylnej osi i zdecydowano się po elektronicznie sterowane sprzęgło. Pozwala to na lepszą kontrolę rozdział momentu obrotowego. Kierowca ma do dyspozycji m.in. tryb drfitu. Opcjonalnie można zdecydować się na adaptacyjne zawieszenie RS plus z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami.

Audi RS3 Sportback zostało wycenione na minimum 60 tys. euro, natomiast odmiana sedan jest droższa o 2 tys. euro. Na rynku będzie konkurować z To oczywiście 421-konnym Mercedesem-AMG A45 S.

Zobacz także: Skoda Kodiaq po kosmetycznych zmianach na 2021 rok

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty