Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Audi RS3 Sportback. Najmocniejszy kompakt segmentu premium

Mariusz Michalak
Audi RS3 SportbackW salonach dealerskich Audi dostępna jest już kolejna nowość spod znaku czterech pierścieni. Na polski rynek wjeżdża najmocniejszy kompakt segmentu premium – Audi RS3 Sportback. Dzięki swemu pięciocylindrowemu, turbodoładowanemu silnikowi, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,3 sekundy. Fot. Audi
Audi RS3 SportbackW salonach dealerskich Audi dostępna jest już kolejna nowość spod znaku czterech pierścieni. Na polski rynek wjeżdża najmocniejszy kompakt segmentu premium – Audi RS3 Sportback. Dzięki swemu pięciocylindrowemu, turbodoładowanemu silnikowi, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,3 sekundy. Fot. Audi
W salonach dealerskich Audi dostępna jest już kolejna nowość spod znaku czterech pierścieni. Na polski rynek wjeżdża najmocniejszy kompakt segmentu premium – Audi RS3 Sportback. Dzięki swemu pięciocylindrowemu, turbodoładowanemu silnikowi, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,3 sekundy.

Już w standardowej wersji, auto to jest bardzo bogato wyposażone. Oprócz napędu na cztery koła quattro i mocnej jednostki napędowej rozwijającej 270 kW (367 KM), ten sportowy samochód poszczycić się może m.in. diodowymi reflektorami i światłami tylnymi, progresywnym układem kierowniczym czy bardzo rozbudowanym systemem poduszek powietrznych, wydatnie zwiększającym bezpieczeństwo pasażerów.

Audi RS3 SportbackW salonach dealerskich Audi dostępna jest już kolejna nowość spod znaku czterech pierścieni. Na polski rynek wjeżdża najmocniejszy
Audi RS3 Sportback

W salonach dealerskich Audi dostępna jest już kolejna nowość spod znaku czterech pierścieni. Na polski rynek wjeżdża najmocniejszy kompakt segmentu premium – Audi RS3 Sportback. Dzięki swemu pięciocylindrowemu, turbodoładowanemu silnikowi, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,3 sekundy.

Fot. Audi

Zarówno wnętrze, jak i wygląd zewnętrzny, oddają sportowego ducha pojazdu. Znaleźć w nim można sportowe fotele, trójramienną, spłaszczoną u dołu skórzaną kierownicę ozdobioną logo RS, aluminiowe listwy progowe, skórzaną tapicerkę czy aplikacje dekoracyjne – czerń 3D. Auto pewnie stoi na 19-calowych obręczach kół wykonanych ze stopów metali lekkich, wyposażonych w opony w rozmiarze 235/35. Sportowego, wyczynowego wyglądu dopełniają również dostępne w standardzie: zawieszenie sportowe RS, spojler dachowy, osłona Singleframe i dyfuzor w stylistyce RS, poszerzone progi czy czarne, błyszczące zaciski hamulców. Samochód wyposażono w system Start-Stop i system rekuperacji.

Kierowca nowego Audi RS3 Sportback cieszyć się może także szeregiem standardowych rozwiązań wpływających na komfort podróży. Najważniejsze spośród nich to MMI radio, Audi parking system z czujnikami z przodu i z tyłu pojazdu z wizualizacją na ekranie MMI, Audi drive select, Audi sound system, Audi music interface i czujnik zmierzchowy świateł z czujnikiem deszczu. Opcjonalnie zamówić można szereg pakietów i systemów wpływających na bezpieczeństwo i komfort. Należą do nich m.in. kamera cofania, Audi side assist, Audi active lane assist, Audi pre sense basic czy asystent podjazdu – Audi hold.

Osoby, którym zależy na indywidualnym rysie swojego nowego Audi RS3 Sportback, mają do wyboru szeroką ofertę elementów programu exclusive. W ramach programu zamówić można np. indywidualny lakier, odpowiadający stylowi i upodobaniom użytkownika. Wyboru dokonać można spośród lakierów oferowanych przez quattro GmbH, lakierów używanych w innych modelach Audi, takich które w przeszłości używane były w samochodach z Ingolstadt, czy nawet używanych w innych markach, pod warunkiem dostarczenia kodu fabrycznego i opisu wybranego lakieru. Program exclusive daje też możliwość wyposażenia naszego Audi RS3 Sportback w pakiet stylistyczny Feinnappa ze sportowymi siedzeniami S obszytymi skórą o tej samej nazwie, z pikowaną stebnówką i z wytłoczonym na oparciach logo RS lub w pakiet stylistyczny RS z czerwonymi, kontrastowymi wstawkami i obszyciami. Wśród wielu opcji wyposażenia programu exclusive, znajdziemy m.in. układ wydechowy RS z chromowanymi końcówkami, elementy pokrywy silnika z karbonu i zaciski hamulców w kolorze czerwonym. Dodać można również zewnętrzny pakiet stylistyczny Aluminium lub pakiet Czerń, aplikacje lakierowane w kolorze nadwozia czy skórzaną kierownicę, gałkę i osłonę dźwigni zmiany biegów. Do wyboru są również trzy dodatkowe wzory obręczy kół ze stopu metali lekkich.

Audi RS3 Sportback z silnikiem 2.5 TFSI i napędem na cztery koła quattro kosztuje 257 670 złotych.

 Zobacz także: Nissan prezentuje koncepcyjny, w pełni elektryczny eNV200 Winter Camper

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty