Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 38368 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Audi RS6. Ekstrawagancki sportowiec

Data publikacji: Autor: (łs)

Audi RS6 / Fot. Jordi Miranda

Karoserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami.

Są jak najbardziej na miejscu. Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem. Muskularne Audi RS6 nie niknie w tłumie innych pojazdów. Szczególnie egzemplarz poprawiony prze firmę Schmidt Revolution.

Audi RS6 / Fot. Jordi Miranda

Karoserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami.

Są jak najbardziej na miejscu. Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem. Karoserię pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami. Są jak najbardziej na miejscu.

Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem. Przy okazji usunięto fabryczny ogranicznik prędkości, co otworzyło drogę do rozpędzania Audi RS6 do 330 km/h. Montując sportowy układ wydechowy można zyskać kolejne 15 KM.

Audi RS6 / Fot. Jordi Miranda

Karoserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami.

Są jak najbardziej na miejscu. Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem. Gwintowane zawieszenie pozwoliło na zmniejszenie prześwitu, jak również zapewniło lepsze prowadzenie na zakrętach. Na optymalną trakcję pracują też opony ContiSportContact SP w rozmiarze 295/30 R21.

Za dopasowane do nich felgi, jak również wspomniane zawieszenie gwintowane, chip tuning, sportowy wydech i foliowanie nadwozia trzeba zapłacić 15 tysięcy euro. Kwota stanowi ułamek ceny Audi RS6, jednak istotnie zmienia jego wygląd i osiągi.

Audi RS6 / Fot. Jordi Miranda

Karoserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami.

Są jak najbardziej na miejscu. Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem.

Audi RS6 / Fot. Jordi Miranda

Karoserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami.

Są jak najbardziej na miejscu. Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Audi RS6 zdjęcia

Audi RS6 dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Audi RS6 Cena

Części dla marki Audi

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

680 zł