Wszystko
o samochodach

Samochody / Testy

Audi SQ7. Najmocniejszy SUV z silnikiem Diesla

Data publikacji: Autor: (mm) TVN Turbo/x-news

Audi SQ7

Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Fot. TVN Turbo / x-news Ma sportowy charakter pomimo wysokoprężnego silnika. Audi SQ7 od podstawowej wersji różni się przednim grillem, aluminiowymi lusterkami, niżej osadzonym przednim zderzakiem, tylnym spojlerem oraz czterema końcówkami układu wydechowego.

Audi SQ7

Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Fot. TVN Turbo / x-newsPod maską znalazł się ośmiocylindrowy silnik 4.0 TDI, który dostarcza 435 KM mocy oraz 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego od 1000 obr./min do 3250 obr./min. Jednostka posiada dwie turbosprężarki oraz elektryczny kompresor. Motor zapewnia osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy.

Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Nowym na rynku rozwiązaniem wśród samochodów tego typu jest elektromechaniczna, aktywna stabilizacja wychylania się pojazdu w zakrętach. Kompaktowy silnik elektryczny z trójstopniową przekładnią planetarną rozdziela tu dwie połowy stabilizatora. Podczas jazdy po nierównej nawierzchni, dwie połowy są od siebie oddzielone, co wpływa na znaczny wzrost komfortu jazdy.

Na życzenie Audi wyposaża SQ7 TDI w pakiet „Dynamiczna jazda”, w którego skład wchodzą sportowy mechanizm różnicowy, aktywna elektromechaniczna stabilizacja przechyłu pojazdu oraz napęd na cztery koła.

Audi SQ7

Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Fot. TVN Turbo / x-news

Audi SQ7

Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Fot. TVN Turbo / x-news

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

W związku z ciszą wyborczą komentarze zostały wyłączone, zapraszamy z powrotem w poniedziałek.

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Audi Q7 zdjęcia

Audi Q7 dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl

Audi Q7 Cena

Części dla marki Audi

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

680 zł