Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37028 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Samochody / Testy

Audi SQ7. Najmocniejszy SUV z silnikiem Diesla

Data publikacji: Autor: (mm) TVN Turbo/x-news

Audi SQ7

Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Fot. TVN Turbo / x-news Ma sportowy charakter pomimo wysokoprężnego silnika. Audi SQ7 od podstawowej wersji różni się przednim grillem, aluminiowymi lusterkami, niżej osadzonym przednim zderzakiem, tylnym spojlerem oraz czterema końcówkami układu wydechowego.

Audi SQ7

Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Fot. TVN Turbo / x-newsPod maską znalazł się ośmiocylindrowy silnik 4.0 TDI, który dostarcza 435 KM mocy oraz 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego od 1000 obr./min do 3250 obr./min. Jednostka posiada dwie turbosprężarki oraz elektryczny kompresor. Motor zapewnia osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy.

Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Nowym na rynku rozwiązaniem wśród samochodów tego typu jest elektromechaniczna, aktywna stabilizacja wychylania się pojazdu w zakrętach. Kompaktowy silnik elektryczny z trójstopniową przekładnią planetarną rozdziela tu dwie połowy stabilizatora. Podczas jazdy po nierównej nawierzchni, dwie połowy są od siebie oddzielone, co wpływa na znaczny wzrost komfortu jazdy.

Na życzenie Audi wyposaża SQ7 TDI w pakiet „Dynamiczna jazda”, w którego skład wchodzą sportowy mechanizm różnicowy, aktywna elektromechaniczna stabilizacja przechyłu pojazdu oraz napęd na cztery koła.

Audi SQ7

Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Fot. TVN Turbo / x-news

Audi SQ7

Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Fot. TVN Turbo / x-news

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Marcin (gość)

    Cha, cha, cztery litry, v8 i tylko 435KM . Wielka krowa z momentem w małym zakresie.

  • Mat (gość)

    Może i zakres mały, ale robi każde auto, sportowe, pseudosportowe w osiągach. Nie mam na myśli super sportowych typu Bugatti Chiron. Wystarcza mu 8 biegowy automat, także wąski zakres użytecznych obrotów nie ma tu żadnego znaczenia. Nowe A8 rocznik 2017 będzie z pewnością jeszcze lepsze. ;o)

  • WALDEK (gość)

    Jakie to auto robi każde inne sportowe?Może potestujmy w zestawieniu z RS 6?

  • audifan (gość)

    a moja 3.0tfsi a6 juz sobie nie poradzi...

  • Hans (gość)

    Nissan gtr zjada to auto

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Audi Q7 zdjęcia

Audi Q7 dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Audi Q7 opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Audi Q7 Cena

Części dla marki Audi

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

680 zł