Pod maską standardowo znajduje się motor z turbodoładowaniem. To jednostka o pojemności 4,4 l z bezpośrednim wtryskiem paliwa, która produkuje 560 KM mocy i 680 Nm momentu obrotowego. Współpracuje ona z 7-biegową zautomatyzowaną skrzynią przekładniową, która przenosi napęd na tylne koła.
Tuner wykorzystał układ wydechowy firmy Akrapovic, którego zastosowanie przekłada się na mniejszy spadek mocy silnika w porównaniu do fabrycznego zestawu. Modyfikacja m.in. czasów i wielkości wtrysków paliwa oraz ciśnienia z jakimi mają pracować turbosprężarki, pozwoliła na uzyskanie 705 KM i 864 Nm.
Standardowo auto przyspiesza do 100 km/h w 4,3 s, a jego prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 305 km/h. Niestety nie wiadomo jak prezentują się osiągi M-szóstki po wprowadzonych zmianach.
Za wygląd zewnętrzy odpowiada folia w kolorze nazwanym "Mat Steel Blue", a samochód został wyposażony w felgi o rozmiarze 21".
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?