Wszystko
o samochodach

Motosport / Rajdy

BMG Trophy 2003

Data publikacji: Autor: Sebastian Imielski

 Pierwsza w tym roku edycja imprezy BMG Trophy, organizowanej przez firmę BMG, dilera samochodów Mercedes, Chrysler i Jeep, dla miłośników samochodów terenowych odbyła się w miniony weekend w lasach wokół Białogóry.

Karawana w drodze na kolejną próbę.
Fot. Jarosław Klinkosz

Taki wybór trasy gwarantował nie tylko dobrą zabawę. Można było także podziwiać piękne widoki, niektóre odcinki trasy wyznaczono na nadmorskiej plaży. Przez dwa dni trwania imprezy dopisała pogoda, nic więc dziwnego, że wszyscy uczestnicy BMG Trophy byli w doskonałych humorach.

Uczestnicy podzieleni zostali na cztery grupy, po pięć samochodów w każdej. Większość samochodów należała do startujących, kilka udostępniła firma BMG. Wśród pojazdów przeważały Jeepy Grand Cherookee, choć były również modele Cherokee oraz Wranglery. Nie zabrakło także Mercedesów, głównie ML, oraz modeli serii G, wśród których podziw wzbudzał Mercedes G400 CDI, wyposażony w potężny, 250-konny silnik diesla. Trudno było znaleźć przeszkodę, której ten samochód nie mógłby pokonać. Pierwszego dnia uczestnicy mieli do przejechania dwie trasy o średnim stopniu trudności, raczej rekreacyjne, choć niepozbawione trudnych odcinków, stromych wzniesień i zjazdów. Zachowano oczywiście wszelkie cechy rywalizacji stosowanej na rajdach terenowych, czyli ustanowiono dla uczestników punkty kontrolne z pieczątkami, które należało przybić na specjalnej karcie, jaką otrzymała załoga samochodu. Należało również spisywać literki ukryte w różnych miejscach przez organizatorów. Z liter trzeba było ułożyć hasło. Ci, którym udawało się je odgadnąć, otrzymywali nagrody. Niewątpliwie jedną z największych atrakcji pierwszego dnia rajdu była jazda po plaży, brzegiem morza. Drugiego dnia organizatorzy przygotowali jedną trasę. Załogi mogły poprawić swój dorobek punktowy na odcinku specjalnym, gdzie był mierzony czas w jeździe slalomem, a także podczas strzelania z wiatrówki.

- Celem imprezy była przede wszystkim dobra zabawa i relaks - mówi Iwona Zembrzuska, dyrektor handlowy w firmie BMG. - Cieszę się, że frekwencja dopisała, goście byli zadowoleni, przyjechały całe rodziny z dziećmi, dla których była to z pewnością duża frajda. Mam nadzieję, iż następny rajd zorganizowany przez naszą firmę będzie równie udany.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości