Auto można traktować jako zapowiedź kolejnego wcielenia BMW M3. Zawieszenie obniżono o 10 mm. Standardowo montowane są 18-calowe felgi i opony o rozmiarze 225/45 z przodu i 255/40 z tyłu.
Za napęd BMW M340i xDrive odpowiada 6-cylindrowy M TwinPower Turbo z systemem Valvetronic o pojemności trzech litrów. Jednostka dostarcza 374 KM, czyli o 48 KM więcej jak poprzednio. Moment obrotowy jest natomiast większy o 50 Nm i wynosi teraz 500 Nm.
Pojazd do 100 km/h przyspiesza w 4,4 s, czyli o pół sekundy szybciej niż w poprzedniku. Producent deklaruje zużycie paliwa na poziomie 7,5 l/100 km. Moc trafia na wszystkie koła za pośrednictwem automatycznej przekładni Steptronic z ośmioma przełożeniami i systemem Launch Control.
Auto na rynku pojawi się w połowie przyszłego roku.
Zobacz także: Fiat 500C w naszym teście
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?