Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

BMW M5 CS. Najmocniejsze auto w historii BMW M

Mariusz Michalak
BMW M5 CSLimitowany model trafi do salonów niemieckiej marki już wiosną. Nie znamy jeszcze ceny, ale wiemy jak wygląda nowość i jakimi osiągami dysponuje. Fot. BMW
BMW M5 CSLimitowany model trafi do salonów niemieckiej marki już wiosną. Nie znamy jeszcze ceny, ale wiemy jak wygląda nowość i jakimi osiągami dysponuje. Fot. BMW
Limitowany model trafi do salonów niemieckiej marki już wiosną. Nie znamy jeszcze ceny, ale wiemy jak wygląda nowość i jakimi osiągami dysponuje.

Silnik V8 o pojemności 4,4 l i mocy 467 kW (635 KM) – o 7 kW (10 KM) więcej niż w BMW M5 Competition (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,3 – 10,9 l/100 km zgodnie z WLTP; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 259 – 249 g/km zgodnie z WLTP) czyni BMW M5 CS najmocniejszym samochodem w historii firmy BMW M GmbH.

B

BMW M5 CSLimitowany model trafi do salonów niemieckiej marki już wiosną. Nie znamy jeszcze ceny, ale wiemy jak wygląda nowość i jakimi osiągami dysponuje.
BMW M5 CS

Limitowany model trafi do salonów niemieckiej marki już wiosną. Nie znamy jeszcze ceny, ale wiemy jak wygląda nowość i jakimi osiągami dysponuje.

Fot. BMW

MW M5 CS wyposażone w 8-stopniową skrzynię M Steptronic z Drivelogic wykonuje standardowy sprint od 0 do 100 km/h w czasie zaledwie 3,0 s. Jest tym samym o 0,3 s szybsze niż BMW M5 Competition i plasuje się na poziomie samochodów supersportowych.

Uzyskana, dzięki ulepszonej lekkiej konstrukcji, redukcja masy o ok. 70 kg względem BMW M5 Competition, specjalne zestrojenie układu jezdnego oraz układ M xDrive z centralnym inteligentnym sterowaniem aktywnego mechanizmu różnicowego to główne wyróżniki nowości.

Charakteru pojazdowi dodaje obramowanie atrapy chłodnicy BMW w kolorze złotobrązowym i elementy świetlne w kształcie litery L w światłach laserowych BMW, które świecą na żółto zamiast na biało, podobnie jak w samochodach wyścigowych GT.

BMW M5 CS jest standardowo wyposażone w sportowe opony torowe Pirelli P Zero Corsa w rozmiarze 275/35 R 20 z przodu i 285/35 R 20 z tyłu na 20-calowych kutych obręczach kół M Y Spoke (przód: 9,5 J x 20, tył: 10,5 J x 20) w kolorze złotobrązowym.

Autem podróżować mogą cztery osoby zasiadające w karbonowych fotelach M z przodu oraz na dwóch pojedynczych siedzeniach z tyłu. Wszystkie obite są czarną skórą Merino (z przodu o delikatnej fakturze) i mają kontrastujące powierzchnie. Zintegrowane zagłówki z podświetlanym logo M5 zdobi kontur legendarnego toru Nürburgring.

Zobacz także: Testujemy Fiata 124 Spider

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty