Standardowo, BMW M5 i M6 są wyposażone w podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4-litra, który generuje 560 KM. Decydując się na pakiet Competition, klienci otrzymają jednak wzmocnioną o 15 KM wersję tej jednostki. Silnik współpracuje z siedmiostopniową przekładnią dwusprzęgłową z dyferencjałem o ograniczonym tarciu Active M.
Poza wzmocnionym silnikiem, w skład pakietu Competition wchodzą m.in. tarcze hamulcowe z włókna węglowego, obniżone o 10 mm i sztywniejsze zawieszenie, grubsze stabilizatory, a także układ kierowniczy wyposażony w system M Servotronic. Na zamówienie, klienci mogą także zamówić 20-calowe koła z nowym wzorem obręczy, a także sportowy układy wydechowy M GmbH.
Wszystkie te zmiany sprawiają, że auto osiąga 100 km/h w czasie o 0,1 sekundy krótszym, niż standardowo, zaś sprint od 0 do 200 km/h trwa 0,2 sekundy krócej.
Najważniejszą zmianą w kabinie pasażerskiej jest nowy wzór kierownicy, a także zmodyfikowany system sterowania iDrive.
Ceny pakietu Competition nie są jeszcze znane.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?