Do nadwozia przytwierdzono elementy pakietu aerodynamicznego Mirr6r. Wśród przygotowanych przez firmę Hamann dodatków znalazły się m.in. nakładki na progi, poszerzone błotniki i tylny spojler.
Kolejnym etapem prac było oklejenie nadwozia niebieską folią, która nie trafiła jednak na maskę z włókna węglowego.
Pod nią pracuje podwójnie doładowane 4.4 V8. Opracowany przez Hamanna moduł elektroniczny zapewnił zastrzyk mocy – fabryczne 560 KM i 680 Nm udało się zamienić w 650 KM i 850 Nm.
Tuner nie informuje, jak zabiegi wpłynęły na osiągi BMW M6. Największa poprawa dynamiki z pewnością nastąpiła przy wysokich prędkościach. W sprincie od 0 do 100 km/h tylne opony nawet standardowego BMW M6 prowadzą trudną walkę o trakcję.
Spoglądając na matową, znacznie poszerzoną karoserię M6 można odnieść wrażenie, że poprawa osiągów nie była głównym celem. Samochód miał przede wszystkim rzucać się w oczy. Plan został w pełni zrealizowany.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?