BMW M6. Sportowiec na dopingu

(łs)
BMW M6 / Fot. fostla.deBMW M6 imponuje osiągami, a do tego świetnie wygląda. Firma Fostla uznała, że można pójść znacznie dalej. Opracowany przez Hamanna moduł elektroniczny zapewnił zastrzyk mocy – fabryczne 560 KM i 680 Nm udało się zamienić w 650 KM i 850 Nm. Do nadwozia przytwierdzono elementy pakietu aerodynamicznego Mirr6r. Wśród przygotowanych przez firmę Hamann dodatków znalazły się m.in. nakładki na progi, poszerzone błotniki i tylny spojler.
BMW M6 / Fot. fostla.deBMW M6 imponuje osiągami, a do tego świetnie wygląda. Firma Fostla uznała, że można pójść znacznie dalej. Opracowany przez Hamanna moduł elektroniczny zapewnił zastrzyk mocy – fabryczne 560 KM i 680 Nm udało się zamienić w 650 KM i 850 Nm. Do nadwozia przytwierdzono elementy pakietu aerodynamicznego Mirr6r. Wśród przygotowanych przez firmę Hamann dodatków znalazły się m.in. nakładki na progi, poszerzone błotniki i tylny spojler.
560-konne BMW M6 imponuje osiągami, a do tego świetnie wygląda. Firma Fostla uznała, że w kwestii prezencji i możliwości bawarskiego coupe można pójść znacznie dalej. M6 poddano kompleksowemu tuningowi.
BMW M6 / Fot. fostla.deBMW M6 imponuje osiągami, a do tego świetnie wygląda. Firma Fostla uznała, że można pójść znacznie dalej. Opracowany przez Hamanna
BMW M6 / Fot. fostla.de

BMW M6 imponuje osiągami, a do tego świetnie wygląda. Firma Fostla uznała, że można pójść znacznie dalej. Opracowany przez Hamanna moduł elektroniczny zapewnił zastrzyk mocy – fabryczne 560 KM i 680 Nm udało się zamienić w 650 KM i 850 Nm. Do nadwozia przytwierdzono elementy pakietu aerodynamicznego Mirr6r. Wśród przygotowanych przez firmę Hamann dodatków znalazły się m.in. nakładki na progi, poszerzone błotniki i tylny spojler.

Do nadwozia przytwierdzono elementy pakietu aerodynamicznego Mirr6r. Wśród przygotowanych przez firmę Hamann dodatków znalazły się m.in. nakładki na progi, poszerzone błotniki i tylny spojler.

Kolejnym etapem prac było oklejenie nadwozia niebieską folią, która nie trafiła jednak na maskę z włókna węglowego.

Pod nią pracuje podwójnie doładowane 4.4 V8. Opracowany przez Hamanna moduł elektroniczny zapewnił zastrzyk mocy – fabryczne 560 KM i 680 Nm udało się zamienić w 650 KM i 850 Nm.

BMW M6 / Fot. fostla.deBMW M6 imponuje osiągami, a do tego świetnie wygląda. Firma Fostla uznała, że można pójść znacznie dalej. Opracowany przez Hamanna
BMW M6 / Fot. fostla.de

BMW M6 imponuje osiągami, a do tego świetnie wygląda. Firma Fostla uznała, że można pójść znacznie dalej. Opracowany przez Hamanna moduł elektroniczny zapewnił zastrzyk mocy – fabryczne 560 KM i 680 Nm udało się zamienić w 650 KM i 850 Nm. Do nadwozia przytwierdzono elementy pakietu aerodynamicznego Mirr6r. Wśród przygotowanych przez firmę Hamann dodatków znalazły się m.in. nakładki na progi, poszerzone błotniki i tylny spojler.

Tuner nie informuje, jak zabiegi wpłynęły na osiągi BMW M6. Największa poprawa dynamiki z pewnością nastąpiła przy wysokich prędkościach. W sprincie od 0 do 100 km/h tylne opony nawet standardowego BMW M6 prowadzą trudną walkę o trakcję.

Spoglądając na matową, znacznie poszerzoną karoserię M6 można odnieść wrażenie, że poprawa osiągów nie była głównym celem. Samochód miał przede wszystkim rzucać się w oczy. Plan został w pełni zrealizowany.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty