Rozwiązanie to zostało wprost przeniesione z pozostałych modeli BMW. System XDrive może rozdzielać moc i moment obrotowy pomiędzy przednią i tylną oś za pośrednictwem sterowanego elektronicznie sprzęgła wielopłytkowego. Standardowo, 60% mocy trafia na tylne koła, zaś pozostała część jest kierowana na oś przednią.
System XDrive będzie oferowany w dwóch wersjach silnikowych, wysokoprężnym 120d, a także topowym M135i. Mocniejsza z nich, wyposażona w 3-litrowy, 315-konny motor R6, osiąga 100 km/h w czasie 4,7 sekundy, zaś prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?