BMW serii 3 Touring na AMI

źródło: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
Nowe BMW serii 3 Touring debiutuje w klasie sportowych samochodów kombi segmentu premium.

BMW serii 3 Touring oferuje więcej miejsca na tylnej kanapie dzięki nadwoziu wydłużonemu o 97 milimetrów i powiększonemu

BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl

rozstawowi osi (+ 50 mm). Przestrzeń w kabinie pasażerskiej może być dowolnie aranżowana w celu dostosowania jej do zróżnicowanych wymagań użytkownika, a bagażnik o pojemności 495 litrów pozwoli na zabranie wszystkich potrzebnych pakunków. Dodatkowo, standardowe wyposażenie ułatwiające codzienną eksploatację – jak składane i dzielone tylne siedzenia (w stosunku 40:20:20), automatycznie sterowana porywa bagażnika z osobno otwieraną szybą, osobna siatka i osłona bagażnika, którą można umieścić w schowku podpodłogowym – pozwala szybko dostosować nowe BMW serii 3 Touring do bieżących wymagań transportowych.

Komfort podróżowania na długich dystansach podnoszą idealnie dopasowane opcje, takie jak system adaptacyjnych zaczepów z ruchomymi uchwytami w podłodze bagażnika, bezdotykowe otwieranie pokrywy bagażnika czy elektrycznie sterowany hak holowniczy.

BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl

Oprócz rozwiązań zapewniających większą wszechstronność, nowe BMW serii 3 Touring odznacza się również wyższym komfortem jazdy, gamą nowych pakietów wyposażeniowych Sport Line, Luxury Line i Modern Line oraz koncepcją materiałowo-kolorystyczną znaną z zaprezentowanego niedawno modelu BMW serii 3 Limuzyna. W momencie debiutu rynkowego dostępny będzie też opcjonalny pakiet M Sport.

W momencie premiery rynkowej klienci mogą wybierać spośród trzech ekonomicznych i mocnych silników, z których wszystkie wyposażono w technologię BMW TwinPower Turbo. Obok nowej, czterocylindrowej jednostki benzynowej rozwijającej 180 kW/245 KM mocy i przeprojektowanego silnika Diesla o pojemności 2 litrów i mocy 135 kW/184 KM w ofercie znalazł się również zoptymalizowany, sześciocylindrowy diesel o mocy 190 kW/258 KM, łączący sportową dynamikę z obniżonym zużyciem paliwa i wyższą wydajnością ekologiczną. Wszystkie silniki spełniają standardy emisji EU5, natomiast diesel 320d może zostać na życzenie zoptymalizowany pod kątem standardu EU6. Z kolei przełącznik systemu Driving Experience Control z trybem ECO PRO pozwala wydobyć ze wszystkich

BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl

jednostek napędowych dodatkowy potencjał oszczędnościowy.

Sportowa, sześciobiegowa przekładnia manualna przekazuje moc na tylne koła w modelach z silnikami czterocylindrowymi. Opcjonalnie BMW oferuje także innowacyjną, ośmiobiegową skrzynię automatyczną. Przekładnia ta jest montowaną standardowo w modelach z sześciocylindrowym silnikiem wysokoprężnym. Kolejną opcją jest ośmiobiegowa skrzynia automatyczna z dźwigienkami do zmiany biegów przy kierownicy. Obie przekładnie oferowane są w połączeniu z funkcją Auto Start-Stop pozwalającą obniżyć zużycie paliwa.

BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
BMW serii 3 Touring - AMI 2012, Fot: mototarget.pl
od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty