Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 36054 opinie. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

BMW X7. Silniki i wyposażenie flagowego SUV-a

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

BMW X7

Oferta silników dostępna w chwili rozpoczęcia sprzedaży obejmuje 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 340 KMw BMW X7 xDrive40i (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,0 – 8,7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 205 – 198 g/km) i dwa 6-cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne o mocy 265 KM w BMW X7 xDrive30d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,8 – 6,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 178 – 171 g/km) oraz 400 KM w BMW X7 M50d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,4 – 7,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193 – 185 g/km). Wszystkie wersje silnikowe spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP.

Fot. BMW BMW X7 to największy SUV-a w historii bawarskiego producenta. Mercedes GLS i Range Rover mają nowego rywala, który pojawi sie na rynku w marcu 2019 roku. Ceny nie są jeszcze znane.
Nowe BMW X7 ma długość 5151 mm, szerokość 2000 mm, wysokość 1805 mm i rozstaw osi 3105 mm.  Auto wyposażone jest standardowo w reflektory diodowe. Opcjonalne światła laserowe BMW o zasięgu do 600 m (światła drogowe) można rozpoznać po niebieskich elementach w kształcie x wewnątrz reflektorów. W widoku bocznym dominują duże powierzchnie szyb, duży prześwit i długa linia dachu. Poziome linie, płaskie lampy diodowe i dwuczęściowa klapa bagażnika tworzą nowoczesny wygląd tyłu. Znaleźć można także liczne chromowane elementy. Auto wyposażone jest standardowo w 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich. Asortyment opcjonalnych obręczy kół obejmuje wersje 21- i 22-calowe.

Przestronność wnętrza podkreślają oferowane standardowo w nowym BMW X7 trzy rzędy siedzeń obejmujące łącznie siedem miejsc. W trzecim rzędzie pasażerowie mogą cieszyć się pełnym komfortem z podłokietnikami, uchwytami na napoje i gniazdami USB. Środkowy rząd może być wyposażony opcjonalnie w dwa indywidualne komfortowe fotele. Wszystkie siedzenia są regulowane elektrycznie. W razie potrzeby pojemność bagażnika można zwiększyć z 326 do 2120 l.

BMW X7

Oferta silników dostępna w chwili rozpoczęcia sprzedaży obejmuje 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 340 KMw BMW X7 xDrive40i (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,0 – 8,7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 205 – 198 g/km) i dwa 6-cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne o mocy 265 KM w BMW X7 xDrive30d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,8 – 6,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 178 – 171 g/km) oraz 400 KM w BMW X7 M50d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,4 – 7,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193 – 185 g/km). Wszystkie wersje silnikowe spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP.

Fot. BMW Auto wyposażone standardowo jest w tapicerkę skórzaną Vernasca, 4-strefową klimatyzację automatyczną, trzyczęściowy szklany dach panoramiczny i oświetlenie ambientowe, w tym Welcome Light Carpet i dynamiczne oświetlenie wnętrza. Opcjonalnie dostępna jest m.in. 5-strefowa klimatyzacja automatyczna, pakiet Ambient Air, panoramiczny szklany dach Sky Lounge, elementy obsługi z aplikacjami szklanymi, system Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound oraz system rozrywki z tyłu Professional. Stylistyka Pure Excellence, pakiet sportowy M i opcje BMW Individual umożliwiają konfigurację wyglądu zewnętrznego i wnętrza zgodnie z indywidualnym stylem.

Zobacz także: Ten dokument może być wkrótce niepotrzebny

Oferta silników dostępna w chwili rozpoczęcia sprzedaży obejmuje 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 340 KMw BMW X7 xDrive40i (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,0 – 8,7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 205 – 198 g/km) i dwa 6-cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne o mocy 265 KM w BMW X7 xDrive30d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,8 – 6,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 178 – 171 g/km) oraz 400 KM w BMW X7 M50d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,4 – 7,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193 – 185 g/km). Wszystkie wersje silnikowe spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP.

Jednostki napędowe oferowane są z 8-stopniową skrzynią Steptronic. Ich moc przenoszona jest na drogę przez inteligentny napęd na cztery koła BMW xDrive o bardziej wydajnym sterowaniu i większej transmisji napędu na tył. Dodatkowy plus w dynamice jazdy daje sportowy mechanizm różnicowy M z elektronicznie sterowaną blokadą tylnej osi oferowany standardowo w BMW X7 M50d oraz opcjonalnie w BMW X7 xDrive40i.

BMW X7

Oferta silników dostępna w chwili rozpoczęcia sprzedaży obejmuje 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 340 KMw BMW X7 xDrive40i (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,0 – 8,7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 205 – 198 g/km) i dwa 6-cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne o mocy 265 KM w BMW X7 xDrive30d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,8 – 6,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 178 – 171 g/km) oraz 400 KM w BMW X7 M50d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,4 – 7,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193 – 185 g/km). Wszystkie wersje silnikowe spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP.

Fot. BMW Adaptacyjny układ jezdny z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami i pneumatycznym zawieszeniem obu osi wchodzi w zakres standardowego wyposażenia BMW X7. W zależności od sytuacji za pomocą przycisku lub BMW Display Key można zmienić wysokość zawieszenia o maks. 80 mm. Dodatkową pewność prowadzenia zapewnia zintegrowany aktywny układ kierowniczy i system Executive Drive Pro z aktywną stabilizacją przechyłów bocznych. A oprócz tego we wszystkich modelach oprócz BMW X7 M50d dostępny będzie pakiet Offroad. Obejmuje on dodatkowy przycisk do wyboru czterech trybów jazdy – xSnow, xSand, xGravel i xRocks – aktywujących idealne ustawienia wysokości zawieszenia, układu xDrive, charakterystyki pedału gazu, sterownika skrzyni biegów oraz ingerencji układu dynamicznej kontroli stabilności DSC.

Oprócz regulatora prędkości z funkcją Stop & Go oferowany jest system asystujący kierowcę, zawierający taki funkcje jak asystent kierowania i pasa ruchu, ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu, ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu, asystent pasa ruchu z ochroną przed kolizjami bocznymi, asystent omijania, system BMW Night Vision oraz ostrzeganie przed ruchem poprzecznym, przed pierwszeństwem przejazdu i przed jazdą pod prąd. Zakres funkcji standardowego asystenta parkowania obejmuje też asystenta cofania.

Zobacz także: Dacia Sandero 1.0 SCe. Budżetowe auto z oszczędnym silnikiem

BMW Live Cockpit Professional obejmuje w pełni cyfrowy zestaw wskaźników oraz monitor pokładowy, oba o przekątnej 12,3 cala. Pojawił się inteligentny asystent osobisty BMW, który od marca 2019 r. zostanie częścią systemu operacyjnego i można go będzie zainstalować poprzez zdalną aktualizację oprogramowania. Cyfrowy „pilot” aktywowany za pomocą sterowania głosowego (komenda w języku angielskim „Hey BMW”) wspiera kierowcę w obsłudze pojazdu i będzie stale zwiększać swoje możliwości poprzez zdalną aktualizację oprogramowania.

BMW X7

Oferta silników dostępna w chwili rozpoczęcia sprzedaży obejmuje 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 340 KMw BMW X7 xDrive40i (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,0 – 8,7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 205 – 198 g/km) i dwa 6-cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne o mocy 265 KM w BMW X7 xDrive30d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,8 – 6,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 178 – 171 g/km) oraz 400 KM w BMW X7 M50d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,4 – 7,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193 – 185 g/km). Wszystkie wersje silnikowe spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP.

Fot. BMW

BMW X7

Oferta silników dostępna w chwili rozpoczęcia sprzedaży obejmuje 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 340 KMw BMW X7 xDrive40i (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,0 – 8,7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 205 – 198 g/km) i dwa 6-cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne o mocy 265 KM w BMW X7 xDrive30d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,8 – 6,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 178 – 171 g/km) oraz 400 KM w BMW X7 M50d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,4 – 7,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193 – 185 g/km). Wszystkie wersje silnikowe spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP.

Fot. BMW

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Wacek (gość)

    Paskudne.

  • XXX (gość)

    Takie trochę Volvo XC90 - tu zmienione, tam inaczej wyprofilowane

  • tam jest wieszak (gość)

    Grill przypomina wąsik pewnego pana.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

BMW X7 zdjęcia

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl