BMW Group we Frankfurcie

(red), źródło: Mototarget.pl
BMW Group na IAA 2011, Fot: BMW
BMW Group na IAA 2011, Fot: BMW
Na tegorocznym salonie samochodowym we Frankfurcie, BMW zaprezentuje swoje światowe premiery jeżdżąc po torze zbudowanym w hali jedenastego kompleksu targowego.

Niecodzienna koncepcja pokazywania jeżdżących samochodów została

BMW Group na IAA 2011, Fot: BMW
BMW Group na IAA 2011, Fot: BMW

dopracowana i udoskonalona, pozwalając dziennikarzom i gościom imprezy na zapoznanie się z efektywnością i dynamiką pojazdów w ich naturalnym środowisku. Kombinacja typowej targowej prezentacji połączonej z scenicznym przedstawieniem, pozwoli zwiedzającym dosłownie wejść do świata firmy BMW.

Motywem przewodnim tegorocznej obecności BMW na salonie IAA będą samochody koncepcyjne zbudowane pod marką BMW i. Prezentując modele BMW i3 Concept oraz BMW i8 Concept, BMW Group przedstawia swoją wizję przyszłej motoryzacji. Pojazdy koncepcyjne dają przedsmak pierwszych samochodów elektrycznych, które pod marką BMW i trafią na linie produkcyjne. Pod koniec lipca około 300 dziennikarzy z różnych krajów miało okazję wyrobić sobie zdanie o samochodach BMW i, a także o środowisku, w jakim zostaną zaprezentowane, odwiedzając częściowo już uruchomione stoisko przygotowywane na IAA 2011.

**CZYTAJ TAKŻE

BMW stawia na prądBMW serii 1

**

BMW Group na IAA 2011, Fot: BMW
BMW Group na IAA 2011, Fot: BMW

Do światowej premiery we Frankfurcie szykuje się także nowy model BMW serii 1. Dzięki rozbudowanej ofercie indywidualizacji samochodu, wynikającej z wprowadzenia nowych linii wyposażenia, jego prezentacja stanowi szczególne wyzwanie pod względem personalizacji i zróżnicowania pokazywanych samochodów.

BMW Group będzie również indywidualnie prezentować swoje poszczególne marki na IAA, informując i motywując w ten sposób swoich dealerów. Od połowy lipca na stoisku targowym we Frankfurcie odbywają się zorganizowane z rozmachem spotkania dealerów i sprzedawców. Nowe pojazdy grupy BMW zaprezentowano już 9000 uczestników tych spotkań, umożliwiając im zapoznanie się ze szczegółami na zorganizowanych przy tej okazji spotkaniach roboczych. Kolejnym dodatkiem do prezentacji samochodów jest możliwość przetestowania aktualnych i przyszłych produktów, jak BMW serii 1 i MINI Coupé, w czasie jazd odbywających się na terenach targowych oraz w okolicach Frankfurtu.

Podobnie, jak było to w roku 2009, BMW Group ze swoimi markami BMW,

BMW Group na IAA 2011, Fot: BMW
BMW Group na IAA 2011, Fot: BMW

MINI i Rolls-Royce, znajdzie się w całości pod dachem hali 11. BMW Group występuje też jako firma, w foyer po obu stronach hali wystawowej, przedstawiając tam i wyjaśniając swoją działalność na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dział motocykli prezentuje obie swoje marki BMW Motorrad oraz Husquarna Motorcycles na wolnym powietrzu przed halą 11, dopełniając tym obrazu BMW Group na frankfurckim salonie IAA 2011.

W roku 2010 aktywna, ruchoma prezentacja BMW z salonu IAA 2009 otrzymała srebrną nagrodę za projekt przyznawaną corocznie w imieniu Republiki Federalnej Niemiec przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego. Ta sama innowacyjna prezentacja otrzymała Srebrnego Lwa w Cannes przyznanego przez Niemiecki Klub Dyrektorów Artystycznych (ADC) oraz kilka innych nagród branżowych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty