Brabus 850 Biturbo Cabrio. Kabriolet nigdy nie był tak szybki

(mm)
Brabus 850 Biturbo CabrioZmieniono wał korbowy na taki, który generuje większy skok tłoka. Wymieniono standardowe turbosprężarki, a także zmodyfikowano układ wydalania spalin.Fot. Brabus
Brabus 850 Biturbo CabrioZmieniono wał korbowy na taki, który generuje większy skok tłoka. Wymieniono standardowe turbosprężarki, a także zmodyfikowano układ wydalania spalin.Fot. Brabus
Auto bazuje na Mercedesie-AMG S 63 4MATIC Cabriolet. Jaki silnik odpowiada za napęd najszynszego kabrioletu na świecie?

Tuner przygotował własną jednostkę napędową, która opiera się na 5,5-litrowym V8 od AMG. Standardowo motor dostarcza moc 585 KM i moment obrotowy 900 Nm. Po poprawkach udało się osiągnąć 850 KM przy 5400 obr./min. i 1450 Nm w zakresie 2500–4500 obr./min. Pojemność zwiększyła się z 5461 cm³ do 5912 cm³.

Zmieniono wał korbowy na taki, który generuje większy skok tłoka. Wymieniono standardowe turbosprężarki, a także zmodyfikowano układ wydalania spalin.

Filtr cząstek stałych. Wycinać czy nie?[/b]

Brabus 850 Biturbo Cabrio do 100 km/h przyspiesza w 3,5 s, natomiast do 200 km/h w 9,4 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 350 km/h.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty