Bazą do budowy tego pojazdu była standardowa odmiana SL 65 AMG. Seryjnie, 6-litrowa jednostka V12 wyposażona w dwie turbosprężarki generowała 630 KM. Jednak inżynierowie Brabusa podnieśli ciśnienie doładowania oraz przeprojektowali układ wydechowy pojazdu.
Efekt? Aż 800 KM mocy i 1420 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to na rozpędzenie tego tylnonapędowego roadstera do 100 km/h w czasie 3,7 sekundy, zaś prędkość maksymalna wynosi 350 km/h.
Zmiany mechaniczne nie są jedynymi, które przygotował Brabus. Auto otrzymało także pakiet aerodynamiczny, który został zaprojektowany z użyciem tunelu aerodynamicznego.
Premiera Brabusa SL 65 AMG odbędzie się w czasie marcowych targów w Genewie.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?