Bruno Senna odpowiada na pytania fanów cz. 1

(red)
Fot. Lotus Renault GP
Fot. Lotus Renault GP
Kilka dni temu ekipa Lotus Renault GP zwróciła się do swoich fanów z prośbą o zadawanie swoich pytań dla Bruno Senny, który dokonał wyboru i udzielił na nie odpowiedzi.

Kilka dni temu ekipa Lotus Renault GP zwróciła się do swoich fanów z prośbą o zadawanie swoich pytań dla Bruno Senny, który dokonał wyboru i udzielił na nie odpowiedzi.


Fot. Lotus Renault GP
Fot. Lotus Renault GP


Zeynep Yazıcı: Co sądzisz o usunięciu GP Turcji z kalendarza na sezon 2012?

Szkoda mi tego, gdyż jest to jeden z niewielu nowych torów w kalendarzu, który ma przyjemny płynny przebieg oraz pełne wyzwań i szybkie zakręty.

**CZYTAJ TAKŻE

Kalendarz Formuły 1 na 2012 rokVettel triumfuje w Grand Prix Belgii

**

Mark Gribben: Co traktujesz jako swoje największe wyzwanie w nadchodzących wyścigach?
Będzie to przystosowanie się do zespołu oraz dogonienie Witalija i innych kierowców pod względem doświadczenia wyścigowego i ustawień bolidu.

Dmitrij: Co jest najważniejsze w ustawieniach bolidu na tor Monza?
Moim zdaniem bolid musi być bardzo stabilny na dohamowaniach oraz na wyjściu z zakrętów, ponieważ wydaje się, że opony Pirelli mocno cierpią w tych dwóch fazach pokonywania zakrętów.

Caroline Debatin: Kiedy wypadłeś poza tor (pierwszy trening na Spa), opuściłeś kokpit i wciąż miałeś założony kask, wyglądało tak, jakbyś o czymś rozmawiał - Co powiedziałeś co siebie w tym momencie?
Byłem bardzo zły na siebie z powodu utraty cennego czasu na torze i wiedziałem, że dużo tracę w tym momencie. Na szczęście szybko to nadrobiłem i uzyskałem dobry wynik dla zespołu w kwalifikacjach.

Josh: Jakie to uczucie, gdy rywalizujesz w swoim pierwszym wyścigu Formuły 1 od 2010 roku?
Było to wspaniałe uczucie. Byłem trochę zaniepokojony zanim zasiadłem do bolidu, ale wraz z każdym okrążeniem czułem się coraz bardziej komfortowo i próbowałem jak najwięcej nauczyć się wspólnie z zespołem.

Nicola Fairhurst: Co robisz w wolnym czasie, aby zrelaksować się?
Obecnie nie mam zbyt wiele wolnego czasu. Kiedy tylko nie wykonuję żadnych obowiązków dla zespołu, staram się uprawiać sporty i utrzymywać swoją formę. Większość wolnego czasu, łącznie z podróżami lotniczymi, wykorzystuję na sen w celu odpoczynku.

Eduardo: Co było najtrudniejszym aspektem jazdy w środku sezonu?
Na pewno nie znałem opon i ich zachowania. Możesz tylko wyczuć opony, gdy przejedziesz się na nich, więc nie było łatwe przystąpienie do suchego wyścigu bez pokonania jakichkolwiek znaczących okrążeń na suchej nawierzchni i z dużą ilośćią paliwa. Niemniej jednak, byłem zadowolony ze swojego tempa wyścigowego i regularności!

Rodrigo: Czy miałeś jakieś problemy z oponami na Spa?
Moje opony sprawowały się bardzo dobrze na Spa, z wyjątkiem restartu po okresie obecności samochodu bezpieczeństwa na torze. Wyglądało na to, że

Fot. Lotus Renault GP
Fot. Lotus Renault GP

straciłem ciśnienie opon i temperaturę na tylnego ogumienia, co nigdy nie powróciło do normalnych wartości, więc straciłem cenny czas wyścigowy, co nie zdażyłoby się, gdybym miał trochę większe doświadczenie.

Eduardo: Kiedy Twoim zdaniem będziesz czuć się w stu procentach komfortowo w bolidzie?
Trudno to przewidzieć, ale mam nadzieję, że nie zajmie to zbyt dużo czasu. To wielki przywilej, że mam za sobą świetny zespół, który wspiera mnie, aby przyspieszyć moje tempo nauki.

Matt Fayers: Czy sądzisz, że jeśli będziesz kontynuować starty w zespole w przyszłym roku, to będziesz w stanie zdobyć swoje pierwsze zwycięstwo?
Wygrywanie w F1 zależy od tak wielu warunków, które muszą być spełnione łącznie! Wygranie wyścigu F1 to marzenie i mam nadzieję, że będę miał taką okazję i maksymalnie ją wykorzystam. Byłbym absolutnie zachwycony, gdybym tego dokonał z LRGP, gdyż oni dali mi prawdziwą szansę na bycie w F1 w tym roku.

Źródło: Lotus Renault GP

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty