Przypomnijmy, że Chevrolet Volt, a także jego bliźniaczy model Opel Ampera, są hybrydami szeregowymi. Oznacza to, że głównym źródłem napędu jest w nich silnik elektryczny, zaś motor spalinowy pełni rolę generatora prądu i w żaden sposób nie jest połączony z kołami pojazdu.
Lifting Volta objął zastosowanie nieco większych baterii, które teraz mają pojemność 16,5 kWh, a nie jak poprzednio - 16. Pozwoliło to na uzyskanie niższego zużycia paliwa. Według producenta, auto zadowala się średnio 2,4 litrami benzyny na 100 km. Poprzednio, 1.4-litrowy motor potrzebował o 0,1 l więcej.
Chevrolet postanowił także wyposażyć swoją hybrydę w system ostrzegania przed zmianą pasa ruchu bez włączonego kierunkowskazu. Dotychczas, to rozwiązanie nie było dostępne w Volcie.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?