Citroen C4 po liftingu - największe zmiany pod maską (ZDJĘCIA)

redakcja.regiomoto
Citroen C4 II po liftingu
Citroen C4 II po liftingu
Produkowany od czterech lat Citroen C4 drugiej generacji przeszedł modernizację. Auto ma nowe lampy, zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Największe zmiany zaszły w gamie silnikowej.
Citroen C4 II po liftingu
Citroen C4 II po liftingu

Z zewnątrz największe zmiany widać z przodu. Oprócz nowych reflektorów ze światłami dziennymi LED, mamy tu nowy zderzak. Z tyłu także zamontowano nowe reflektory. Citroen C4 II nadal ma 4,33 m długości, 1,79 m szerokości i 1,49 m wysokości. Rozstaw osi wynosi 2,61 m. To dużo jak na samochód kompaktowy - poprawia to komfort podróży i właściwości jezdne. Bagażnik ma pojemność 408 l.

Deskę rozdzielczą Citroena C4 odświeżono. Na konsoli środkowej pojawił się siedmiocalowy ekran dotykowy, służący do sterowania pokładową elektroniką. Na zamówienie auto można wyposażyć w zestaw audi firmy Denon, składający się m.in. z subwoofera. Innym dodatkiem może być panoramiczny dach z elektrycznie przesuwaną roletą.

Kliknij, aby przejść do galerii zdjęć Citroena C4 II po liftingu

Citroen C4 II po liftingu
Citroen C4 II po liftingu

W gamie silnikowej znalazły się tylko jednostki napędowe z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silniki benzynowe to trzycylindrowe jednostki 1.2 PureTech o mocy 110 lub 130 KM. Ten pierwszy osiąga 205 Nm maks. momentu obr. przy 1750 rpm, ten drugi 230 Nm przy 1750 rpm i jest dostępny tylko z nowym sześciobiegowym automatem japońskiej firmy Aisin. Citroen C4 w obu wersjach silnikowych ma zużywać odpowiednio 4,7 i 4,8 l benzyny na 100 km.

Do wyboru są także silniki wysokoprężne 1.6 BlueHDi. To najnowsza generacja tych jednostek, spełniają one wymogi normy Euro 6. W Citroenie C4 silnik 1.6 BlueHDi jest dostępny w dwóch wersjach - o mocy 100 lub 120 KM. Maksymalny moment obr. wynosi odpowiednio 254 Nm przy 1750 rpm i 300 Nm przy 1750 rpm a deklarowane zużycie paliwa 3,3 l/100 km i 3,6 l/100 km.

Zawieszenie Citroena C4 II oparto na kolumnach McPhersona (przód) i belce skrętnej (tył).

Auto można wyposażyć w szereg elektronicznych dodatków wspomagających kierowcę, m.in. bezkluczykowe otwieranie drzwi i zapłon, wspomaganie ruszania na wzniesieniu, układ ostrzegający przed niezamierzoną zmianą pasa czy system kontroli martwego pola.

Daty polskiej premiery zmodernizowanego Citroena C4 drugiej generacji ani jego cennika na razie nie podano.

(DKO) 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty