Ze wstępnych informacji wynika, że zamiast typowego dachu składanego elektrycznie, samochód zostanie wyposażony w
rozwiązanie znane z Fiata 500C. Oznacza to, że producent zachowa boczne panele dachowe łącznie ze słupkami C i zastosuje zwijaną, płócienną górną część dachu. Dzięki temu struktura nadwozia będzie miała odpowiednią sztywność.
DS3 Cabrio (wersja produkcyjna prawdopodobnie otrzyma nazwę Airflow) będzie oferowany z dwiema jednostkami napędowymi do wyboru: dieslem 1,6 litra o mocy 110 KM oraz turbodoładowanym silnikiem benzynowym produkującym 150 KM.
Więcej szczegółów w momencie premiery w Paryżu.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?