Citroen stworzy wersję C1 przy pomocy Facebooka

(pp) źródło: autoevolution.com
W ciągu ostatnich lat portale społecznościowe zyskały wielką popularność na całym świecie. Jak się okazuje, stanowią one świetną platformę dla koncernów motoryzacyjnych do kontaktowania się z klientami. Przykładem tego jest Citroen, który przy pomocy Facebook'a stworzy specjalną wersję modelu C1.
Fot. Citroen
Fot. Citroen

W tym celu brytyjski oddział tej marki stworzył aplikację o nazwie Citroen C1 Connexion, za pomocą której internauci mogą skonfigurować to auto według własnego gustu. Zmianom podlegają takie elementy, jak np. liczba drzwi, dodatkowe wyposażenie, a także rodzaj i kolor tapicerki. Swoje propozycje można zgłaszać do 30 kwietnia.

Po tym, jak aplikacja zostanie zamknięta, użytkownicy portalu Facebook będą mogli oddawać swoje głosy na ich zdaniem najlepszą pracę. Zwycięska konfiguracja zostanie wprowadzona do sprzedaży w Wielkiej Brytanii w ostatnich miesiącach 2012 roku.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty