Jednak logo Coca-Coli nie znajdzie się na bolidach ekipy z Enstone. Firma zamierza promować swoją markę napojów energetycznych Burn. W oficjalnym oświadczeniu Coca-Coli czytamy, że decyzję o współpracy podjęto w oparciu o dobre wyniki zespołu Lotus w tym sezonie. Przypomnijmy, że ekipa z Enstone znajduje się na 4. miejscu w klasyfikacji generalnej konstruktorów.
- "Bardzo cieszymy się ze współpracy z marką Burn. Razem możemy zbudować nowy i nowatorski model sponsorowania" - powiedział Eric Boullier, szef Lotus F1 Team. Szczegóły umowy pomiędzy ekipą z Enstone a Coca-Colą zostaną ujawnione w 2013 roku.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?