Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Combo Tour w salonach

Data publikacji: Autor: Piotr Myszor

Właśnie do salonów opla wchodzi combo tour, długo oczekiwana odpowiedź Opla na auta typu renault kangoo.

Opel dość długo zwlekał zanim wprowadził na rynek konkurenta dla kangoo, partnera, berlingo i doblo. Wersji towarowej (dwumiejscowej), która pierwsza weszła na rynek nie widać jeszcze zbyt często na ulicach. Prawdopodobnie większym powodzeniem będzie się cieszyła wersja tour, która oferuje pięciomiejscowe wnętrze ze sporym bagażnikiem. To znacznie lepiej pozwala wykorzystać auto jako dostawcze i osobowe. Ta wielozadaniowość to sekret powodzenia kangoo. Dealerzy mają nadzieję, że przyczyni się także do wysokiej sprzedaży combo.

Opel combo powstał na bazie corsy. Jest jednak dłuższy i szerszy. Porównywalny rozmiarami z renault kangoo. Podobny ma też kształt. Oparcie konstrukcji o osobowe auto pozwoliło jednak więcej zaczerpnąć z jego wnętrza. Fotele, deska rozdzielcza, elementy tapicerki z corsy sprawiają, że combo ma bardziej charakter osobowego auta niż jego konkurenci. Drobne przedmioty można umieścić w schowkach i półeczkach w części pasażerskiej. Oprócz półki nad przednią szybą są także półki z siateczkami nad tylnymi drzwiami. Pod fotelem pasażera jest szuflada.
Bagażnik combo, liczony do górnej krawędzi tylnej kanapy, ma pojemność 455 litrów. Można go jednak załadować znacznie mocniej, oddzielając przestrzeń pasażerską od bagażowej siatką (wyposażenie dodatkowe) rozpinaną między sufitem a krawędzią kanapy, którą wzmocniono, by zmniejszyć ryzyko wpadnięcia bagażu do pasażerskiej części kabiny podczas stłuczki czy nagłego hamowania. Po złożeniu tylnej kanapy przestrzeń ładunkowa rośnie do 2700 litrów.
Samochód jest przeznaczony dla młodych rodzin, więc na tylnym siedzeniu oprócz trzech trzypunktowych, bezwładnościowych pasów bezpieczeństwa są punkty kotwiczenia fotelików dziecięcych w systemie ISOFIX.
Samochody mają przesuwane tylne drzwi tylko z prawej strony. Drugie takie drzwi to wyposażenie dodatkowe. W opcjach są także ABS i klimatyzacja. W standardowym wyposażeniu jest natomiast: wspomaganie kierownicy, immobilizer, regulowana kolumna kierownicy, instalacja radiowa z sześcioma głośnikami i 2 poduszki powietrzne.

Najtańsza wersja z benzynowym silnikiem 1,6 (87 KM) kosztuje 46 100 zł, auta z wolnossącym dieslem 1,7 l (65 KM) kosztują od 48 850 zł, a za wersję z turbodieslem (75 KM) trzeba zapłacić już co najmniej 50 900 zł.

Przeczytaj też: Opel Combo

Fot. OPEL

Do początku artykułu

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości