CRF1000L Africa Twin. Wszechstronna nowość Hondy

(ip)
Honda CRF1000L Africa TwinSprzedaż nowej Hondy CRF1000L Africa Twin rozpocznie się pod koniec bieżącego roku. Motocykl będzie dostępny w trzech wersjach kolorystycznych.Fot. Honda
Honda CRF1000L Africa TwinSprzedaż nowej Hondy CRF1000L Africa Twin rozpocznie się pod koniec bieżącego roku. Motocykl będzie dostępny w trzech wersjach kolorystycznych.Fot. Honda
Turystyczne enduro cieszą się coraz większym wzięciem. Honda nie zamierza rezygnować z atrakcyjnej części rynku. Do walki z konkurentami wystawi nową odsłonę kultowego modelu Africa Twin.
Honda CRF1000L Africa TwinSprzedaż nowej Hondy CRF1000L Africa Twin rozpocznie się pod koniec bieżącego roku. Motocykl będzie dostępny w trzech wersjach
Honda CRF1000L Africa Twin

Sprzedaż nowej Hondy CRF1000L Africa Twin rozpocznie się pod koniec bieżącego roku. Motocykl będzie dostępny w trzech wersjach kolorystycznych.

Fot. Honda

Sercem uterenowionej Hondy jest rzędowy, dwucylindrowy silnik o pojemności 998 cc, który rozwija 95 KM przy 7500 obr./min oraz 98 Nm przy 6000 obr./min. Dwa wałki wyrównoważające skutecznie eliminują wibracje.

Jedną z opcji jest dwusprzęgłowa skrzyni DCT z kilkoma trybami pracy. Manualny pozwala na zmianę biegów przyciskami na kierownicy. Tryb D oferuje najlepsze połączenie ekonomicznej i komfortowej jazdy, a sportowy program S z funkcjami S1, S2 i S3 ułatwia wykorzystanie potencjału jednostki napędowej. Inżynierowie Hondy opracowali też tryb terenowy.

Honda CRF1000L Africa TwinSprzedaż nowej Hondy CRF1000L Africa Twin rozpocznie się pod koniec bieżącego roku. Motocykl będzie dostępny w trzech wersjach
Honda CRF1000L Africa Twin

Sprzedaż nowej Hondy CRF1000L Africa Twin rozpocznie się pod koniec bieżącego roku. Motocykl będzie dostępny w trzech wersjach kolorystycznych.

Fot. Honda

Włączenie opcji G zmienia strategię działanie sprzęgieł, poprawiając trakcję oraz kontrolę nad motocyklem. Przekładnia wykrywa nawet kąt nachylenia motocykla, a dopasowując zmiany biegów do stopnia złożenia w zakręcie.
ABS jest wyłączalny, a kilkupoziomowy system zarządzający momentem obrotowym HSTC kontroluje trakcję zarówno na drogach utwardzonych jak i nieutwardzonych. Informacje o wybranych trybach pracy przekazuje wielofunkcyjny wyświetlacz, z którego odczytamy też czas, wybrany bieg, przejechany dystans, temperaturę otoczenia czy średnie spalanie.

Punktem odniesienia dla konstruktorów jednośladu były osiągi i dziedzictwo modelu XRV750 Africa Twin. Podobnie jak pierwowzór, nowa Africa Twin miała być maszyną, która dojedzie niemal wszędzie i sprawdzi się zarówno terenie, jak podczas pokonywania długich dystansów po asfaltowych drogach.

Stalowa, w połowie kołyskowa rama została wzmocniona krzyżowo. Powinna zdać egzamin nawet podczas jazdy w pełni załadowanym motocyklem po zniszczonych drogach. Umieszczenie za głowicą silnika takich podzespołów jak np. akumulator, przyczyniło się do obniżenia środka ciężkości motocykla oraz do lepszej centralizacji masy.

Sprzedaż nowej Hondy CRF1000L Africa Twin rozpocznie się pod koniec bieżącego roku. Motocykl będzie dostępny w trzech wersjach kolorystycznych.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty